2010. június 25., péntek

21-23 fejezet

 21.fejezet Életek
Carla/Reila

Jared lépett elő a fák mögül, és Edwardra vetette magát.Jared az élettelen testre nézett, majd a tekintete újra Edwardra szegeződött.Mielőtt még bármit is árthatott volna Edwardon egy nagy adag nyugalomhullámot küldtem felé, amitől ellépett Edward testétől.Jared összeesett a földön, és lehunyta szemeit.Odasiettem Edwardhoz, aki nem értette mi történhetett Jareddel.Szerelmem kíváncsian nézett engem mint, akit most látott először.Felsegítettem a földről, majd a megnéztem mi van Jareddel.Jared mélyen aludt, majd a hátára fordult, és így aludt tovább.
- Jól vagy?-kérdeztem Edwardtól.
Edward tekintete a hátam mögé suhant, ahonnan vad morgás tört elő.Hátra pillantottam és egy fekete farkas lépett elő a fák mögül.Mögötte pedig egy rozsdabarna színű farkas, egy szürke színű farkas, egy szürke színű farkas fekete foltokkal a hátán, és egy homok színű farkas.Hirtelen egy hideg kéz lökött félre az útból.Felültem a fekvő helyzetből, és Edwardot kezdtem el figyelni.A képességemet használva megfosztottam Edwardot gondolatolvasó képességétől.
"Ez a Cullen megszegte a szerződést.Öljük meg Sam!"-gondolta a rozsdabarna farkas cseppet sem kedvesen.
"Jacob!Biztos van valami oka arra, hogy ezt tette."-gondolta Sam a falka vezetője.
"Én Jake-kel értek egyet!"-jelentette ki a szürke farkas, aki még fel is morgott.
"Paul nem vádolhatjuk alaptalanul!"-mondta a másik szürke farkas, akit Embrynek hívnak.
"Igaza van Embry és Samnek!"-értett egyet Seth.-"Mi történt Jareddel?"-kérdezte értetlenül a többiektől.
Mindannyian Jared farkas alakjára pillantottam, majd rám.
"Ez meg ki?"-kérdezte Jake, aki közeledett felém néhány lépést.-"Mit csináltál Jareddel?"-tett fel egy újabb kérdést.
"Nem hallja a gondolatainkat."-mondta neki Sam gondolatban, aki furcsán méregetett.
Megérintettem Jake tappancsát, és gondolatban beszélni kezdtem hozzá:
"Kérd meg, hogy változzanak emberi alakba!"-nyitottam meg előtte a gondolataimat.
"Nem te parancsolsz!"-gondolta mérgesen Jake.
Levettem róla a kezemet, majd Samre pillantottam, aki Jake reakcióit figyelte.Jared mozgolódását lehetett hallani, majd egy hatalmasat ásított.Négy lábra, és odament a többiekhez.
"Jared mit követett el a Cullen gyerek?"-kérdezte gondolatban Sam.
"Megölte Christinát!"-gondolta Jared, majd elmesélte nekik gondolatban a történteket.
Visszaadtam Edwardnak a gondolatolvasó képességét, majd felálltam, és odamentem Christinához.Jake folyton a nyomomban volt, és figyelte minden egyes reakciómat.Hirtelen kis szívdobogásokat hallottam meg Christina felől.Jobban kezdtem el hallgatózni, majd Jared felmordult mire én leintettem.Nem hallottam a szívdobogásokat mert Paul felmordult, és már épp rá akarta vetni magát Edwardra.
- Maradjatok már csendben!-kértem őket, de Paul csak nem hagyta abba.
Hirtelen Emmett, Jazz és Alice jelent meg Edward előtt.Rosalie jelent meg Jake előtt.Carlisle-t és Esme-t pillantottam meg magam mellett.Az egész farkas csapat eltűnt a fák között, majd emberi alakban tértek vissza.Nem figyeltem, hogy mit beszélnek, és csak egy valamire tudtam koncentrálni.Hallgattam a kis szívdobogásokat, majd lassabban kezdett el dobogni.Hirtelen arra lettem figyelmes, hogy Esme és Carlisle csatlakozott a családhoz.
- Megszegte a szerződést és hagyott egy figyelmeztetést!-kiáltotta Jared, majd elkezdett remegni.
Küldtem feléjük egy kis nyugalomhullámot, amitől Jared abbahagyta a remegést.Edward meghallotta, hogy jövök, és hátra pillantott.
- Reila kedvesem!-jelentette ki Edward mire a többiek felénk kapták a tekintetüket.
- Ezt nem most kéne vérszívó.-mondta Jared dühösen.
- Még mielőtt eldöntenétek, hogy megölitek vagy sem mondanék pár dolgot.-mondtam, és türelmesen vártak.-Christina nem halt meg teljesen.-erre mondatra Jared odafutott Christinához.
Követtem a példáját, és én is odafutottam.Leguggoltam Christinához, majd Jared kezét a mellkasára tettem.
- Érzed?-kérdeztem, majd bólintott.- Megtudom menteni, de csak, ha bízol bennem.
Jared bólintott, majd arrébb ment.Megfogtam Christina csuklóját és egy szitakötőt véstem bele, ami gyorsan behegesedett.A lány szíve dobogni kezdett, és egyenletesen vette a levegőt.

22.fejezet Beszélgetések
Carla/Reila

Jared felvette az ölébe Christinát, majd felállt a földről.Én is követtem a példáját, majd Edwardhoz siettem.Futottunk Jaredék házához, ahol Christina nyugodt körülmények között aludhat.Miközben futottunk újra megfosztottam Edwardot gondolatolvasó képességétől.Futás közben hallottam mindenki gondolatát.
"Nem értem, hogy lehet Reila életben?"-kérdezte gondolatban Edward, majd megfogtam a kezét.
"Majd elmesélem!"-ígértem meg neki gondolatban.
Visszaadtam neki a képességét, hogy hallja mindenki gondolatát.A falka legtöbb tagja farkas alakban futott.Kivéve Jared, aki még mindig emberi alakban futott előttünk, majd végül megállt.Christinát átadta Edwardnak, majd eltávolodott tőlünk.Mi is megálltunk, és megvártuk Jaredet.Jared farkas alakban jött elő a fák mögül.Nemsokára már láttuk Jarednek házát, és a ház előtt megálltunk.Addig amíg a fiúk visszaváltoznak emberi alakba, addig én megnéztem Christina szívének dobogását.A szíve normál ütemben dobogott.Percekkel később megjelentek a fiúk emberi alakban.Jared átvette Edwardtól a lányt, és bevitte a házba.Sam kinyitotta előttem az ajtót, amin is mentem.
- Jared, bemehetnek a Cullenék?-kérdezte Sam Jaredtől, aki időközben lefektette Christinát a kanapéra.
- Most az egyszer igen.-válaszolta Jared, majd Christinát kezdte el figyelni.
A Cullenék sorban bejöttek a házba, majd amikor bejött Edward iderohant hozzám, és megölelt.Leültünk a Jareddel szemben lévő kanapéra.
- Gondolom te nem vagy vámpír?-kérdezte kíváncsi tekintettel Sam.
- Nem én......tündér vagyok.-válaszoltam kérdésére, amin nagyon meglepődhetett, mert nagy kerek szemekkel nézett engem.- Halhatatlanok, gyorsak, fiatalok vagyunk és vannak képességeink.A legtöbbünk a tehetsége miatt változott át.Ez az egyetlen átváltozás, ami a végső halálból is visszahozz az élők közé.Vannak különféle szabályaink.-magyaráztam.
- Miféle szabályok?-kérdezte Seth, aki most először szólalt meg némaságából.
- Olyanok, amiket be kell tartani, és, ha valaki nem tartja be ezeket a szabályokat akkor annak súlyos következményei lesznek.Például:Aki tudja, hogy mik vagyunk akkor neki kell elmondania a családjának, és csak akkor mondhatjuk el mi magunk, ha okunk van rá!-válaszoltam Seth-nek a kérdésére.
- Christinát nem a tehetsége miatt változtattad át?-kérdezte Jared, majd rám nézett.
- Tudjátok már régóta figyelem Christinát.Ti nem tudtátok róla, de már gyerekkora óta képes volt az állatokkal beszélni.Ezt titokban tartotta, és nem beszélt róla senkinek.Részben, ezért is fogadta olyan jól, hogy ti vérfarkasok vagytok.-magyaráztam az elméletemet.
- Várj!Hallotta a gondolatainkat?-tett fel egy újabb kérdést Jared.
- Nem!Csak megértette, hogy mit akartok neki mondani.A kettő nem ugyanaz.-Jared visszanézett Christinára.
- Van másmilyen módja is, hogy valaki átváltozzon tündérré?-tette fel egy újabb kérdést Sam.
- Ha valakinek a őse az volt, akkor igen.Nekem például az apám unokahúga volt az.-válaszoltam Sam kérdésére, majd elvettem Edward képességét.
Belenéztem Sam gondolataiba.
"Érdekes!"-gondolta Sam, aki a kanapé karfáján ült.
- Reila, milyen képességeid vannak?-kérdezte Edward, aki most szólalt meg először.
Közben visszaadtam neki a gondolatolvasás képességét.
- Én látom a jövőm, tárgyakat mozgatok és az érzéseket befolyásolom.-horkantak fel a farkas fiúk.
- Az én képességem ennél bonyolultabb mint Jasperé.-vallottam be kicsit mérgesen.
- Édesem higgadj le!-kérte, majd szenvedélyesen megcsókolt.
Épp húzódott volna el, de én nem engedtem.Hirtelen meghalottam, hogy Embry felhorkantott.
- Hé!Enni szeretnék!-mondta Embry, majd a képességemet használva ettetni kezdtem Embryt.
A többiek nevetni kezdtek ahogy Embryt etettem, majd eltávolodtunk egymástól.

23.fejezet Üzenet
Carla/Reila

Halk mocorgásokra lettünk figyelmesek, ami Jaredék felől hallatszott.A előttünk lévő kanapé felé emeltem a tekintetemet, ahol Christina nyitogatni kezdte a szemét.Most vettem csak észre, hogy az átváltozás során semmit sem változott.Ez azt jelenti, hogy ő nagy dolgokra hívatott.Ő lesz a legtehetségesebb, a leggyorsabb és a legbátrabb tündér, aki képes lesz nagy dolgokat hozni, majd az életében.Még nem elég képzett ahhoz, hogy itt maradjon az emberek között.
- Jared, valamiről elfelejtettem szólni!-figyelmeztettem 1 fontos dologra, majd rám nézett.- Még nem elég képzett ahhoz, hogy itt maradjon!Sajnálom, de el kell őt vinnem!-mondtam bűnbánó arccal.
- Látni fogom még?-kérdezte szomorkás hangon.
Biztatóan rá bólintottam.Abban a pillanatban Christina kinyitotta szemeit, és hol rám, hol Jaredre nézett, majd meglepően körbenézett.
- Mi történt?-kérdezte Jaredtől.
- Mire emlékszel?-kérdeztem, majd a padlót kezdte el fixírozni.
- Ő elfogott, és megölt -mondta, és a mutatóujjával Edwardra mutatott.- De, hogy lehetek még életben?-látszott rajta, hogy nem értett az egészből semmit.
- Figyelj rám!Átváltoztattalak tündérré.Legtöbben a tehetségük miatt változott át.Téged is emiatt tudtalak átváltoztatni.-magyaráztam.
Elmondtam neki mindent, amit a tündérségről tudni kell.Amikor elmondtam neki, hogy nem maradhat itt kicsit elszomorodott.
- Itt maradhatnék még egy kis ideig?-kérdezte reménykedve.
- Persze, de holnap indulunk!-figyelmeztettem, hogy csak pár órát maradhat.
Felálltam a kanapéról, majd gyorsan elköszöntem a fiúktól, és indultunk haza.Mikor hazaértünk Edward bevitt a szobájába, és lefektetett az ágyára, majd betakart minket a takarójával.Ráfeküdtem Edward mellkasára, majd lehunytam a szememet.Elaludtam.
Edward finom rázogatására keltem fel.Felkeltem az ágyból, és kinéztem az ablakon.A nap első sugarai készültek feltörni a hegyek mögül, de a felhők megakadályozták, hogy akár egy napsugár is utat törjön magának.Borús felhők takarták el az eget, ami azt jelenti, hogy eső készülődik.Edward ledobott egy farmernadrágot, egy kék pólót és egy kék pulóvert az ágyra.Mielőtt még elkezdtem volna felöltözni, szerelmem kiment a szobából, és az ajtó előtt várt.Felvettem a ruháimat, majd kifésültem egyenesre a kócos hajamat.
- Bejöhetsz!-engedtem be szerelmemet.
Edward már épp készült volna megcsókolni, de én a mutatóujjamat ráhelyeztem szájára.
- Ezt, majd később!-mondtam, és elmentem mellette.
Edward gyorsabb volt, és felkapott az ölébe, majd így vitt le a konyhába.Mondtam neki, hogy tudok járni a saját lábamon is, de ő ragaszkodott hozzá, hogy ő vigyen engem.Jól van! Te akartad!Képességemet használva elvettem Edwardtól a gondolatolvasás képességét, de ezt meg is bántam, mert pont akkor látomásom támadt.

Katy karon ragadta Christinát, majd a másik kezét a szája elé tette.Így húzogatta ki a házból, majd megkötözte a kezét, és Clarehez kötötte, aki próbálta használni a képességét, de nem sikerült neki.Fogott egy papírt, majd valamit ráfirkált, és ráragasztotta az ajtóra.

Itt véget ért a látomásom, és újra a nappaliban voltam.Még mindig Edward ölében voltam, aki kétségbe esett arccal nézett engem.Abban a pillanatban Jared rontott be az ajtón, majd hirtelen nagy adag kétséget éreztem felőle.Kibontakoztam Edward öléből, és visszaadtam neki a képességét.
- Reila, segíts!-kérte, majd a kezembe nyomott egy papírt.
Kedves Reila!
Nálam vannak, és, ha szeretnéd őket élve látni, akkor gyere el a szirthez.Remélem tudod hol van!
Katy!

- Ne aggódj!Visszaszerezzük!-ígértem meg neki.
- Nem!Egyedül nem mehetsz.-mondta szigorúan Edward.
- Akkor ti is velem jöttök.-intettem le mielőtt még ellenkezhetett volna akár melyikük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése