2010. július 25., vasárnap

Sorry!

Sziasztok!
Kezdjük a jó hírrel.Van egy másik blogom, de még egy kicsit átalakítás alatt van.A bevezető fent van.
Cím:http://csodalatosvilag-abby.blogspot.com
Íme a rossz hír:
Én egy kicsit csalódtam az utolsó fejezetnél.Mivel ott nem volt semmi visszajelzés, hogy jó volt vagy valami.És le is csökkentek a kommentek száma.Én honnan tudjam, hogy jó volt az utolsó fejezet, ha nincsen semmi visszajelzés.Kezdetben nagyon szarul írtam, de egy kis segítséggel jobb lettem.A lényeg hogy a blog szünetel.A pályázatot ma éjfélig lehet elküldeni.Az Angyal című törimnek elkezdtem az 1.fejezetét, de kétségek alakultak ki bennem az utolsó feji miatt.Mi van, ha kész van a feji, de nincs visszajelzés valami miatt.Ez engem nagyon elszomorít.Aki szeretne az új blogom rendszeres olvasója lenni az tegye meg, de, ha egy se lesz nem írok senkinek csak magamnak.Egy kérdés:Miért nincsen visszajelzés?
Erre szeretnék választ kapni kommiban.
Ennyi lenne!Puszi Abby!

2 megjegyzés:

  1. Szia.
    Bocsi, de annyira nem volt időm olvasni mostanában. Ugye én is most fejeztem be a törimet, és száz százalékik arra koncentráltam, de most csinálok egy olyan, (mivel pár fejezettel lemaradtam) hogy az egészet előröl olvasom, és a végén hagyok egy komit, amibe összegzem az egészet. De ezt nem ma teszem meg, mert ma falunap van itt Bakonycsernyén, és nagyon sok dolgom van. De cserkész becsület szavamra, megcsinálom, csak adj egy kis időt.
    Tényleg bocsi, hogy mostanság nem jártam erre.
    Sok puszi: Dóry

    VálaszTörlés
  2. Szia megint :)
    Nézz be a blogomba, mert meglepi vár :D
    puszi: Dóry

    VálaszTörlés