2010. augusztus 4., szerda

Csodálatos világ 1.fejezet

Átváltozás:
/Félia/

Reggel volt. A nap első sugarai jöttek elő, a gyümölcs fák virágoztak és érezni lehetett a tenger illatát. Felkeltem az ágyból, majd elmentem a mosdóba, hogy rendbe szedjem magamat. Lezuhanyoztam a fürdőben, a hajamat kifésültem, megmostam a fogamat, majd felöltöztem. A vállamra terítettem a félvállas táskámat, és lementem konyhába. Mindig el fog egy érzés amikor lemegyek a lépcsőn. Egy átlagos nap a suliban, de a mai nap más. Valami történni fog. Legalábbis ezt éreztem. A konyhába érkezve leültem az asztalhoz, és a táskámat ledobtam a földre.
- Félia!-szólt oda hozzám Kim, amire megfordultam.- Kölcsön kérhetném az övedet?-kérdezte a sárga övemet lóbálva a kezében.
- Nem!-vágtam rá, majd felálltam, és kivettem a kezéből az övemet.
Betettem az övemet a táskámba nehogy még egyszer el vegye a szobámból. Gyorsan megreggeliztem, majd elindultam a suliba, amihez a kikötőn át kell mennem. Épp a kikötő közepénél tartottam, amikor valaki a nevemen szólított.
- Hé, Félia!-szólt oda hozzám Seth.-Félia, nem jönnél ide?-kérdezte, majd odasétáltam.
Fogalmam sem volt róla, hogy mi akarhat, csak gyorsan essek túl rajta.
- Segítenél egy kicsit!-kért meg rá.- Csak a szerszámokat kellene adogatni.-mondta, és felsegített a motorcsónakra.- Jó utat!-kiáltott fel, amire megfordultam.
Sodródtam a vízen a tenger felé a partot elhagyva. Már megint bedőltem neki. Amikor legutóbb bedőltem neki a kórházban kötöttem ki. Megengedtem neki, hogy odaüljön hozzám, de nem vettem észre, hogy egy chili paprikát tett az ételembe, amitől majdnem megfulladtam. Csak sodródtam és sodródtam. Azt hittem ez a nap más lesz mint a többi. Egy Seth mentes napra számítottam, de nem. Ásítottam egyet, majd percekkel később lecsuktam a szememet.
Lassan nyitogatni kezdtem a szememet. Felnéztem az égre, ahol a csillagok ragyogtak. Szuper!  Végig aludtam egy egész napot. Felkeltem a motorcsónakról, majd elindultam a szigeten. A nagy sötétségben nem láttam semmit, ezért beestem egy hasadékba. Lecsúsztam a meredek talajon, és egy folyosó találtam. Végig mentem a folyosón, majd egy barlangban kötöttem ki.A vízszint folyamatosan változott, mert percekkel később a lábfejemet is víz borítottam. Belementem a medencébe, és a táskámat át dobtam a másik vállamra, a nyakamon keresztül. A hold a medence kúpjához ért, és a vízből buborékok törtek elő, amik felszállingóztak. Lebuktam a víz alá, és kiúsztam a nyílt tengerre, de a felszínt már nem értem el. Nem éreztem semmit csak merültem és merültem. Már az öntudatlanság tört felszínre........................
Lassan nyitogatni kezdtem a szemhéjaimat. Otthon voltam az szobámban. Nem emlékszem, hogy kerültem ide. Egy vízcsepp pergett le a karomon, majd felemeltem a takarót, és megláttam magamat sellőként.
- Kicsim, bejöhetek?-kérdezte anyu, majd bekopogott az ajtón.
A takarót a nyakamig felhúztam, hogy ne lássa anya az uszonyomat.
- Persze!-hívtam be anyát, aki bejött az orvossal.
Elakadt a lélegzetem.

/Ash/

Délután felé járt az idő. Soha nem kedveltem Írországot mert itt minden unalmas és normális. Én egy kis izgalomra és természetfeletti dolgokra vágytam. Semmi másra. Mindig éreztem a vonzást, ha elhaladok a sziklák mellett. Úgy döntöttem megnézem mit rejtegetnek ezek a sziklák. Kerestem valamit csak nem tudtam, hogy mit. Végül  találtam 1 hasadékot, és lementem a meredek talajon.Egy barlangot és egy medencét találtam benne egy kis vízzel. Belementem a vízbe, és a víz alá merültem. A víz alatti élővilág egyszerre volt csodálatos, nyugalmas és varázslatos. Ahogy a nagyobb halak úsznak a vízben mint egy sikló. Nagyon megszerettem ezt az élővilágot. Lassan felúsztam a felszínre, majd kimásztam a vízből. Hazamentem, majd amikor már otthon voltam elővettem a fürdőruhámat, hogy este újra úszhassak a medencében. Tehát akkor a víz vonzott magához hogy feltárjon előttem egy csodálatos világot. Felvettem a fürdőruhámat, majd alája egy pólót és egy halásznadrágot. Valaki kopogtatott az ajtómon.
- Szabad!-engedtem be az illetőt, aki nem más volt mint Kate.- Mit akarsz?-kérdeztem némi undorral a hangomban.
- Csak a sárga bikini felsődet.-mondta, és az ajtó előtt várt.
Elővettem a fürdőruha darabot, amit Kate nagyon szeretett megkapni.
- Várj!Minek neked a fürdőruha felsőm?-kérdeztem kíváncsian.
Eddig soha nem kérte el egyik ruhámat se. Mivel, hogy neki nem elég divatosak az én ruháim.
- Egy medencés bulihoz.Késő este lesz.Tiffany rendezte Nate számára.Meg kell ünnepelnünk, hogy a legjobb 10 közé került.-magyarázta testvérem.
Nem szívesen, de odaadtam neki a ruhadarabot.
- Egyébként kész a vacsi!-jelentette ki Kate.
Gyorsan megvacsoráztam majd felmentem a szobámba ,ahol készültem a szökésre. Csak akkor szöktem meg itthonról, ha általában felidegesített valaki. Az ágynak a lepedőiből készítettem 1 kötelet. Leereszkedtem a lepedőből készült kötélen. Leszaladtam a partra, ahol a sziklák voltak. Gyorsan megkerestem a sziklákat, és a hasadékot. Gyorsan megszabadítottam magamat a felesleges ruháktól, majd belementem a vízzel teli medencébe. Megnéztem ahogy felkel a hold. A hold fényei bevilágítottak a medencébe. Hirtelen a víz egyre melegebb, majd hideg váltotta fel. Egy hirtelen jött hullám sodort az óceán vizébe. Sokáig hánykolódtam a vízzel, majd valami varázslat történt. A lábaimat uszony váltotta fel, és a fürdőruhám felsőjét egy pikkelyekből álló melltartó féleség díszelgett. Kezeimet egymásra raktam, és hagytam, hogy az ösztöneim vezessenek. Sokkal másabb volt mint gondoltam. Levegőre nem igazán volt szükségem. Lassan kiúsztam a partra, és amikor kiértem azonnal mély álomba merültem.
/Sarah/

Soha nem gondoltam volna, hogy ennyire megváltozik egy ember élete.Mindig is szerettem a tengert, de most valahogy jobban kötődőm hozzá mint eddig.Mintha az életem része lenne.Valami vonz engem.Mintha mondani akar nekem valamit.Dániában a víz szennyezett volt, és nem olyan szép mint az ír partokon.Próbálták megtisztítani, de nem ment mert nincs annyi pénze a közösségnek.Senki sem ment a tenger közelébe se.Este van.Az égen csillagok ragyognak, és a telihold is most kel fel.Nem értem miért, de a hold vonz a tengerbe vagy a szigetre, amihez egy folyó vezet.El se lehet téveszteni.A hold rásütött a szennyezett vízre, és ezüstösen tükröződött vissza.
- Kicsim!-szólított anyu nappaliból.- Segítenél a vázákkal?-kérdezte, majd a nagy rakás vázákra mutatott a lépcső alatt.
- Persze.-válaszoltam mosolyogva, és elindultam a vázák felé.
- A mintásakat rakd le az asztalokra, polcokra! A minta nélkülieket vidd le a pincébe!-utasított anyu, amint a virágokat próbálta elrendezni az asztalon lévő vázában.
- Oké.
Megfogtam egy szép piros virággal díszített vázát, amit a konyha asztalra raktam.A konyha asztalon nagyon jól mutatott a váza a kék terítőn.Volt érzékem az ilyesmikhez.Körülbelül fél órába telt mire végeztem a vázák elrendezgetésével.Anyu épp a konyhában lévő vázába rakosgatta a virágokat, de mindig meggondolta magát.A nefelejcset rakta bele a vázába, majd mellé sárga orchideákat, ami rémesen mutatott.
- És, ha a nefelejcsek mellé a tulipánokat rakod!-ajánlottam a lehetőséget.
Anyu egy ideig gondolkozott az ötletemen, majd bólintott, és az orchideákat a tulipánokra cserélte.Nagyon szépen mutatott azon az asztalon.Anyu nagy ünnepséget rendezett apu miatt, akinek ma van a szülinapja.Sok vendéget meghívtunk, de többek között a rokonságot.A bátyám is eljön a bulira.A bátyám szokása az, hogy engem piszkáljon vagy, hogy elsüssön rajtam valamilyen viccet.Szívesebben lettem volna máshol mint itt.Már jöttek is a vendégek.Anyu nyitott ajtót amíg én az erkélyen voltam.Gondolkoztam.Nem értem.Miért vonz engem ennyire a hold?Erre csak egy valahogy kaphatok választ, ha elmegyek arra a szigetre.Az erkély mellett lévő lépcsőn lesétáltam, majd futottam, hogy megtaláljam a folyó kezdetét.Nem telt bele sok időbe, hogy megtaláljam azt, amit kerestem.Követtem a folyó folyását, majd 10 perccel később meg is találtam a szigetet.Engem a szigettől a szennyezett víz választott el egymástól.Pedig azt hittem könnyű lesz átjutnom, de mit is képzeltem.Már kezdtem feladni a reményt amikor eszembe jutott egy ötlet.Ahová rásüt a vízre a hold ott a víz kristály tisztán ragyog.A hold a vízre sütött, majd a vízből eltűntek a barna foltok, és helyette csak csillogás látszott.Beleléptem a kristályosan csillogó vízbe.Annyira nyugtató volt, és kellemes.Elindultam a sziget felé.A szigeten találtam egy barlangot, majd azonnal fel akartam fedezni mit rejt a barlang.A barlang mennyezete lyukas volt, és egy vízesés csobogott a vízbe.A víz ezüstösen ragyogót, és sehol sem volt egy barna folt.Gondolom ez a víz máshonnan folyhat.Belementem a vízbe, majd elmerültem, és felfedeztem a vízben lévő csodálatos világot.Gyönyörű szép kagylók voltak a víz fenéken, és néhol egy hínár is volt.Épp felúsztam a felszínre amikor a hold besütött a barlangba, és víz bugyogni kezdett.Éreztem valami változást a testemen, majd a vonzás felülkerekedett rajtam.Kiúsztam a vízből, majd felültem a nyirkos talajra, és nem a megszokott formámat láttam a vízben.A lábaim pikkelyes uszonnyá változtak.Kivettem az uszonyomat a vízből, majd vártam, hogy megszáradjak.Amint megszáradtam az uszonyom visszaváltozott a lábaimmá.Így nem mehetek haza.Legalábbis addig amíg reggel nem lesz.Lehajtottam fejemet a nyirkos talajra, majd lecsuktam szemeimet.Lassan mély álomba merültem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése