2010. augusztus 22., vasárnap

Csodálatos világ 4.fejezet

Találkozás:
/Félia/

Egy nap telt el amióta Seth elcsúszott. Azóta nem hallottam felőle semmit sem. Rendszeresen járok úszni a vízbe. Nagyon szeretek ott lenni. Most az akváriumomat rendezem be, és már csak a halak hiányoznak belőle. Anyutól kaptam néhány bohóchalat, amit azonnal be is tettem az akváriumba. Lesétáltam a lépcsőn.
- Hová mész?-kérdezte sejtelmesen anyu.
- Lemegyek a partra úszni.-válaszoltam amire anyu bólintott.
Kiléptem az ajtón, és sétáltam le a partra. Útközben megálltam egy kereskedésben, ahol tengeri halakat árulnak. Sajnos egyiksem volt megfelelő a számomra. Tovább mentem, és a talajt bámultam. Amikor megérkeztem a partra egy csomó ember úszkált a vízben. Szerencsémre volt egy titkos helyem, ahol egy lélek se járhatott. A móló közelében lévő barlang. Tovább sétáltam, és a homokos talajt bámultam. Egyszer csak megszólított valaki:
- Hé cica!Nem jössz be úszni?-kérdezte az egyik srác.
- Ugyan már!Nem fogod megbánni vagy félsz egy kis víztől?-kérdezte az egyik.
- Hagyjátok!-szólt rájuk egy ismerős hang.
A víz felé néztem, ahol négy srác ült a szörfdeszkáikon, és az egyiken Seth ült.
- Még a víz közelébe sem mer menni, nemhogy a vízbe.-röhögött Seth, majd lejött a deszkáról, és lebukott a víz alá.
Ekkor a kezemet úgy helyeztem mintha megálljt parancsolnék valakinek. Erősen koncentráltam a deszkán lévő vízre, ami abban a pillanatban megfagyott a deszka tetején. Seth feljött a víz alól, és megpróbált felmászni a deszkájára, de nem igazán tudott. Mosolyt csalva az arcomra sétáltam tovább egészen addig amíg neki nem mentem valakinek. Alex volt, csurom vizes volt felső testén, és a kezem is vizes volt, majd futásnak eredtem. A sziklás öbölig futottam, majd ott beleugrottam a vízbe. Gyorsan úszni kezdtem, majd a korallzátonyoknál megálltam. Ott úszkáltam egy kicsit, majd megláttam egy Kis herceg halat. Annyira ritka példány volt, hogy nem volt szívem elfogni, és berakni az akváriumomba. Mellette úszkált egy Pávaszemes csipeszhal. Beleraktam a kezemben lévő kis tasakba, és leraktam a szikláknál. Visszaúsztam a korallzátonyhoz, majd megláttam egy delfint .Vele játszottam egy ideig, majd hirtelen megláttam két lány, akik szintén sellők voltak. Felúsztam a felszínre.
- Ti sellők vagytok!-jelentette ki a szőke lány.
- Ezt ne itt beszéljük meg!-ajánlottam.
Mind lebuktunk a víz alá, majd elvezettem őket arra a helyre, ahol sellővé változtam.
- Az én nevem Sarah Winston!-mutatkozott be a szőke lány.
- Szia! Az én nevem Ophelia Gilbert, de mindenki csak Féliának szólít!-mutatkoztam be.
- Az enyém Ashley Tucker, de csak Ash-nek szólítanak!-mutatkozott be a másik lány.- Hogy letetek sellők?-kérdezte Ash.
- Én itt változtam át.-kezdtem.- Egy nap itt kötöttem ki, és sötét volt, ezért nem láttam semmit.Beleestem egy hasadékba, ami ide vezetett.Megláttam az egyetlen kijáratot, és beleugrottam a vízbe.Majd a vízből buborékok törtek elő, és lebuktam a víz alá.Majdnem kiértem a felszínre, de nem volt annyi levegőm, és elájultam.Aztán átváltoztam sellővé, és kiúsztam a partra.Otthon arra ébredtem, hogy sellő vagyok.-zártam le a témát.
- Én Dániában változtam át.-kezdte Sarah.- Apának szülinapi bulija volt, és elmentem mert kiakartam deríteni miért vonz annyira a víz.Elmentem egy kis szigetre, ahol találtam egy barlangot, majd beleugrottam a vízbe.A víz bugyogni kezdett, majd kimentem a barlang talajára, és amint kiértem sellő voltam.-magyarázta Sarah.
- Írországban változtam át.A sziklás part felől vonzást és éreztem mintha kerestem volna valamit csak nem tudtam, hogy mit.Egy barlangot találtam, majd amikor este lett megszöktem otthonról, és visszamentem a barlangba.Bementem a vízbe, majd amikor a hold a barlanghoz ért.A víz hirtelen meleg lett, majd ismét hideg.Egy hullám az óceánba sodort, majd átváltoztam sellővé.-mesélte Ash.-Nektek is vannak képességeitek?-tett fel még egy kérdést.
Ash egy buborékot csinált, ami láthatatlanná vált. A hüvelykujja a többitől külön állt miközben bemutatta képességét. A kezemet úgy helyeztem mintha megállj parancsolnék valakinek, és a láthatatlan buborék megfagyott, ami láthatóvá tette körvonalát. Leengedtük a kezünket, majd Sarah ökölbe szorította a kezét, és elkezdte kifelé hajlítgatni. A vízből egy kígyó alak jött létre, majd elkezdte az ujjait behajlítgatni, és a kígyó üveggé változott. Sokáig beszélgettünk a szigeten, majd amikor későre járt az idő lebuktunk a víz alá, és a part felé vettük az irányt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése