2010. augusztus 11., szerda

Csodálatos világ 2.fejezet

Tudnivalók:
/Félia/

Örülten verdesni kezdett a szívem.Mi lesz, ha az orvos meglátja az uszonyomat, és bezárat, majd mikroszkóp alá helyez.Nagyon melegem volt a takaró alatt.Az orvos közelebb jött hozzám, majd megmérte a lázamat stb.Amikor már megállapította, hogy semmi bajom meggondolta magát, és szeretett volna még egy vizsgálatot csinálni, de én nem engedtem.
- Kicsim, miért nem engeded, hogy megvizsgáljon a doktor úr?-kérdezte nyugtalanul anyu.
Nem tudtam mit tenni, ezért lehúztam magamról a takarót.Meglepődtek a hirtelen változástól pedig nem szoktam ilyen gyorsan változni.Még én is meglepődtem amikor az uszonyom helyett a lábaimat éreztem.Úgy 10 perc múlva a doktor megállapította, hogy semmi bajom.
- Mi történt?-kérdeztem hirtelen amikor már elment az orvos.
- Nem mentél iskolába, majd keresni kezdtek a rendőrök.Seth végül bevallotta, hogy mit csinált, és keresni kezdték a motorcsónakot.De nem találták.Kezdtük feladni a reményt, hogy élsz-e még.Egyszer csak megtalált a parton Alex, majd idehozott.Sokáig nem ébredtél fel.-mesélte anyu.
Hirtelen eszembe jutottak képek a tegnap történtekről.Épp süllyedtem a víz alá amikor valami  varázslat történt mert átváltoztam sellővé.Úszni kezdtem a part felé, majd kimásztam a partra, és amikor megszáradtam akkor visszaváltoztam emberré.Valami vonzást éreztem a víz iránt mintha már az életem része lenne.Lementem a konyhába valamit enni mert elég régóta nem ettem.Utána lementem a partra, ahol egy lélek se járt.Egészen addig mentem amíg a víz el nem érte a csupasz bőrömet.10 perc múlva átváltoztam sellővé, majd elvesztettem az egyensúlyomat, és eldőltem.Beúsztam a tengerbe, majd úszni kezdtem.Olyan könnyen tudtam siklani a vízben mint még soha.Annyira könnyednek éreztem magamat, és nagyon megnyugtatott.Szinte minden terhemet le tudná venni, hogy nem kellett sokat gondolkodnom, de ha ki megyek a vízből elém tárul a rideg valóság.Lassan kimentem a vízből, és, amint megszáradtam sétálni indultam.Nagyon boldog voltam amiért történt valami változás az életemben, de senki sem tudhatja meg.Egy ideig minden rendben ment, de hamar véget ért mert előbukkant Seth.
- Szia Félia!-köszönt oda nekem, majd felém kezdett el jönni.- Apám nem örült amikor a rendőrség felkereste.
- Az a te bajod nem az enyém.-vágtam vissza.
- De te miattad.Ha anyád nem lenne olyan aggodalmas akkor ez nem történt volna meg.-szinte köpte a szavakat.
- Ha nem engedtél volna ki a nyílt tengerre akkor nem kerestetett volna anyu.
Seth arcára ráfagyott a mosoly, majd újra felém vette az irányt.Észrevétlenül kinyújtottam a kezemet, majd mozgatni kezdtem.Erősen koncetrálni kezdtem a vízre, ami a füvön volt, csak a víz került elő térbe.A kezemet úgy helyeztem el mintha megállj parancsolnék valakinek.Amikor Seth a fűre lépett akkor a víz megfagyott, és Seth elcsúszott.A fánál nem csúszott tovább, és ott fájdalmas nyögéssel, de felállt.Futni kezdtem és szinte meg se álltam a hazáig.Totálisan be voltam pörögve.

/Ash/

Reggel volt.Nem akartam felkelni, csak heverészni szerettem volna még, de nem lehetett.Még mindig látszódhatott az uszonyom, és bárki megláthat meg anyu már nagyon aggódhat értem.Lassan kinyitottam szememet, de vissza kellett csuknom mert a szemembe sütött a nap.Megint megpróbálkoztam kinyitni a szememet, ami most sikerült.Feltápászkodtam a homokos talajon, és a kezeimmel tartottam meg magamat.Újra emberi alakban voltam, és ugyanabban a fürdőruhában, amiben voltam.Gyorsan haza futottam, és a lepedőkből csinált kötélen felmásztam az erkélyig, majd felhúztam a kötelet.Elővettem egy hosszú pólót, és 1 hosszú farmernadrágot.Lementem a nappaliba, ahol anyu egy törölközőben állt, és valamit keresett.Szóval nem tudja, hogy elmentem.Valaki kopogott, és anyu éppen ki akarta nyitni az ajtót amikor én közbeléptem.
- Majd én kinyitom.Te addig öltözz fel!-próbáltam mosoly csalni az arcomra csak, azért, hogy megnyugtassam minden rendben lesz.
Kinyitottam az ajtót, majd Nate-et láttam meg az ajtóban, és várt valamire vagy valakire.A lépcső felé kaptam a tekintetemet, ahol Kate sétált le nagyon csini zöld ruhában, és Nate felé mosolygót.Annyira nyugtalan voltam attól a gondolattól, hogy a testvéremet együtt látom Nate-tel a szörfbajnokkal.Most pedig itt áll előttem az alig takaró  ruhájában.A melltartója kilátszott, ami megformálta kebleit.A szára a combjához ért, de néha meglibben amitől kilátszott tökéletes hátsója.Kate kilépett az ajtón és boldogan elsétált Nate-tel az oldalán.Nem csuktam be az ajtót hanem utánuk eredtem.Beleugrottam a tengerbe majd átváltoztam sellővé.Alig úsztam 1cm-t máris száguldottam a víz alatt.Végül egy parkban kötöttem ki, ahol testvérem Nate száját ízlelgette.Nate keze Kate fenekére csúszott, a másik kezében egy vízzel teli palack volt.Kinyitottam a kezemet a víz felé irányítva.Erősen koncentráltam mintha a tudat alattim tudta volna mit csinálok.Abban a pillanatban a víz láthatatlanná vált, majd a víz kifröccsent Nate fejére.A szörfbajnok eltávolodott Kate-től, és elfutott az erdőbe.Beúsztam mélyen a tengerbe, ahol átváltoztam sellővé.Egészen a tenger fenékig merültem, ahol egy nyakláncot találtam.A kristály kék színű volt, és furcsán csavarodott.Kelletlenül, de a part felé úsztam.

/Sarah/

Nagyon korán felébredtem, majd sétáltam haza.Még ki kell találnom valami elfogadható magyarázatot arra, hogy miért nem voltam a bulin.Anya nagyon ki lesz akadva mert ez a buli apáról szólt.Nem mondhatom a szüleimnek, hogy sellő lettem, és bedugnának egy intézetbe.Lassan sétáltam haza felé, de közben nagyon figyeltem arra, hogy ne érjek hozzá egy vízcsepphez sem.Amikor elértem a házunkat az ajtónál megtorpantam.Végül vettem annyi bátorságot, hogy bemenjek.Anyu mélyen aludt a kanapén, apu egy fotelben horkolt, a bátyám épp most jött le az emeletről.
- Te meg hol voltál?-szegezte nekem a kérdést.
- Sétáltam, és egy barátomnál aludtam.-ez a kifogás elég hihetőnek hangzott az én számból.
Nem először fordult elő ez az eset.
- Kitalálom.Nem bírtad elviselni a társaságomat.-jelentette ki amire bólintottam.
Felmentem a szobámba, majd átöltöztem és rendet raktam a nappaliban.A bátyám elmosogatót, majd készített reggelit a szüleinknek.Én beértem egy szendviccsel.Muszáj többet megtudnom a sellőségről, de előtte ki kellene tisztítani a tenger egy részét.De amikor a hold a szennyezett vízre sütött ott van víz teljesen kitisztult.Lementem a partra, ahol a víz nagy része teljesen tiszta volt.Levettem a cipőmet, majd a bementem a vízbe.10 perc telt el mire átváltoztam sellővé.Elkezdtem úszni a víz alatt, és közben felfedeztem a víz alatt lévő csodálatos világot.Mindenféle hal úszott el mellettem, és egyre többen jöttek.Mintha a tiszta víz visszacsalogatná őket a tengerbe.Amint úsztam egy nagyon ritka halfaj jött velem szemben, egy Lángoló herceghal.Egyszer csak a szennyezett vízben találtam magamat.A korallok elszáradtak, a hínárok elszakadtak és a halak eltűntek.Kezemet ökölbe szorítottam, majd az ökölbe szorított kezemet elkezdtem kifelé hajlítgatni.Amikor teljesen szétnyitottam az ujjaimat akkor a barna foltok eltűntek, és egy újabb hal sereg közeledett felém.Felmentem a felszínre, majd ugyanezt még egyszer megcsináltam, és a víz egy kis része a levegőbe repült.Utána a víz átformálódott egy szív alakra.Az ujjaimat behajlítgattam, és a vízből készült szív üveggé változott.Leengedtem a kezemet, majd elkaptam a szívet mielőtt beesett volna a vízbe.Lemerültem a vízbe, és úsztam egészen egy újabb szennyezett vízig.Egy jó párszor használtam a képességemet.Amikor már elégedett voltam a tengerrel, kiúsztam a partra.Haza mentem miután megszáradtam a parton.Anyu dühödt pillantásával néztem farkasszemet.

1 megjegyzés:

  1. Szia.
    Nagyon jó lett.
    Siess a kövivel.
    De hogy hogy átraktad erre a blogodra?
    Na mindegy.
    Öhm. Lesz egy chat party , és sok szeretettel meghívlak rá. Nézz be a blogomba, és olvasd el az ezzel kapcsolatos infókat. Remélem te is ott leszel :D
    Ja, és a válaszodat a chat-embe írd léccike.
    A címet szerintem tudod, de azért leírom.
    http://alkonyatfan000.blogspot.com/
    puszi: Dóry

    VálaszTörlés