2010. szeptember 15., szerda

Sziasztok!

Egy rossz hírt hoztam.A Csodálatos világ című törimnek az írását abbahagytam a nyár folyamán, és egy másik törit kezdtem el írni.Én arra gondoltam, hogy egyenlőre szüneteltetni fogom a törimet.A másik törit is olvashatjátok, ha akarjátok.Közben gondolkodtam az Üstökös című törimen is.A bevezetőjét átírtam, de a lényege ugyanaz.Ezt a törit csak a nyáron fogom elkezdeni.Aki akarja az olvashatja a Sorsdöntő című törimet.Ti dönthetitek el!Itt a bevezető a törikből:
Sorsdöntő:
Veronica egy boszorkány, aki egy balesetben elvesztette anyukáját, és árvaházba kerül.Miközben reménykedik abban, hogy mikor fogadják örökbe egy olyan titkot őriz, amit eddig senki sem tudott meg.Egy nap örökbe fogadják, de egy gonosz erő megpróbálja kiirtani a boszorkányokat.Veronica életébe bekerül egy fiú is, és nem tud elszakadni tőle.A lány meghozza döntését, és véghez viszi köteleségét.
Vajon mi lesz Veronica sorsa?

Üstökös(átírt):
Isabella egy különleges lány.Testvéreivel egy szörnyű titkot őriznek.Ugyanis ha belenéznek a holdba vagy akár a hatása alá kerülnek akkor felfedi valódi kilétét.Jake találkozik a lánnyal, akit jobban meg szeretne ismerni.Nagyon furcsán kezd viselkedni, ezért kutatni kezd utána.Közeleg a telihold, és egy szörnyű katasztrófa készülődik.Bellának sürgősen meg kell oldania a problémát.
Vajon mi lesz a sorsa a város lakóinak?

Ennyi lenne!A héten dönthettek a szokásos módon.
Köszönöm szépen!
Abby!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése