2010. szeptember 1., szerda

Csodálatos világ 5.fejezet

Lovaglás:
/Félia/

Amint haza értem, meglepő módon Kim fogadott azzal a hírrel, hogy lovas leckéket fog venni. Ezen nagyon meglepődtem, és felmentem a szobámba, majd beraktam az akváriumomba az új halamat. Kim be sem kopogott, és azt akarta, hogy menjek el vele. Kelletlenül, de elmentem vele, és amikor odaértünk a lovak hangosan trappoltak, majd megláttam Alexet, aki egy lovat tisztogatott. Kim megkérdezte ki lesz az oktatója, majd Alex felé vette az irányt.
- Hello!-köszönt udvariasan.-Miben segíthetek?-kérdezte én még mindig csak bámultam, de végül észhez tértem.
- Kim szeretne lovas leckéket venni.-mondtam, majd lassan kifújtam a levegőt.
Elvezetett minket egy rétre, majd hozott egy lovat amire felült Kim. Alex megfogta a kantárt, majd vezette a lovat, amin Kim ült. Lassan már halálra untam magamat, majd Alexék odajöttek hozzám.
- Vigyáznál rá amíg hozok még 2 lovat?-kérdezte mire aprót bólintottam.
Alex a kezembe adta a kantárt, és sétált vissza az istálóba. Kim pedig követte mint egy kutya a gazdiját. Csak néztem utánuk, és elfeledkeztem a lováról, majd a kantár kiesett a kezemből. A ló a fejével meglökött a vályú felé, majd belestem a vályúba. A víz hozzá ért a bőrömhöz. Alex bizonyára ezt az egészet látta, ezért futni kezdtem viszont magamban visszaszámoltam. 10......9......8......7......6......5......4......3......2......1. Eközben találtam egy kis helyiséget, amiben elbújhattam, és amikor lejárt a 10 perc akkor átváltoztam sellővé. Nagy nehezen felültem a szalmakazalba, majd halk kopogtatás hallatszott.
- Félia, itt vagy?-kérdezte Alex mire megrémültem egy kicsit.
- Ne gyere be!-szóltam ki mielőtt kinyitotta volna az ajtót.
Hirtelen rám fröccsent egy kis vízcsepp, majd felfelé bámultam, és megláttam egy vizes vödröt, amiből csöpögött a víz. Kinyújtottam a kezemet mintha megállj parancsolnék, majd a víz, ami a vödörben volt megfagyott.
- Hozok egy törölközőt!Rendben?-tette fel a kérdést.
- Oké.-válaszoltam, majd halk léptek távolodtak el a helységtől.
Belemarkoltam a szalmába, és törölgetni kezdtem az uszonyomat.A szalma mindenemre ráragadt, de a víz nem száradt meg.Ekkor az ajtó kilincsét valaki lenyomta.
- Alex, te vagy az?-kiabáltam ki, majd az illető halkan elsuttogót egy igent.-Öhm... a törölközőt bedobnád, és az ajtót ne nyisd ki!-kértem meg rá.
A semmiből egy törölköző pottyant le a földre. Megragadtam, és törölgetni kezdtem a vizes részeket. Egyre gyorsabban, és gyorsabban töröltem meg magamat, majd visszaváltoztam emberré. Felálltam, majd lenyomtam a kilincset, és kinyitottam az ajtót. Alex a falnak támaszkodva várt rám, majd Brooke sétált el mellettünk, de valami miatt megállt, és felénk fordult.
- Alex, segítenél?-kérdezte, majd előcsalt egy mosolyt az arcára.
- Persze.-morogta, és Brooke után ment.
- Szegényt halálra dolgoztatja.-suttogta Kim, de még így is meghallottam.
- Menj haza, én is mindjárt megyek!-mondtam, majd az ellenkező irányba kezdtem el futni.
Körülnéztem nehogy valaki meglásson, majd beleugrottam a vízbe. Bizonyára a tengerparton akar lovagolni hiszen mindig ott szokott. Gyorsan úszni kezdtem, majd a tengerpart felé vettem az irányt.Brooke egy palackot fogott a kezében miközben lovagolt, és Alex-szel végeztette a piszkos munkát. Kezemet úgy helyeztem el mintha megálljt parancsolnék, és a palackban lévő víz megfagyott. Haza felé vettem az irányt, majd a sziklás homok parton megálltam.

2 megjegyzés: