2011. május 14., szombat

Üstökös 16.fejezet

Bajban:

/Bella/

Nem nagyon emlékeztem a történtekre. Csak arra, amikor egy férfi szívta ki a lány vérét abban a sikátorban. Hirtelen mindenre emlékeztem, amire kellett. A férfi farkasfüvet adott nekem, ami miatt elájultam. Kinyitottam a szemeimet, majd felültem az ágyon. Egy ismeretlen szobában voltam. Az ujjamra néztem, ahol a gyűrűm volt. Megkönnyebbülten fellélegeztem miután megláttam az ujjamon a gyűrűt, ami még érintetlen maradt. Kikeltem az ágyból, majd az ajtó felé vettem az irányt. Lenyomtam a kilincset, de az ajtó meg se mozdult. Az ajtó zárva volt, ezért nem tudtam kinyitni azt. Az ablakhoz mentem, hogy ott is próbálkozzak, hátha itt sikerül. Az ablak viszont nyitva volt így könnyen megszökhetek. Az ablak párkányára léptem, majd leugrottam onnan. A földre érkeztem, majd futásnak eredtem, de nem jutottam messzire. Valaki megragadta a derekamat, majd visszavitt ugyanabba a szobába. Az ablakot becsukta, majd bezárta azt, hogy ne tudjak kimenni.
- Maradj nyugton.- sziszegte, majd kiment a szobából.
Hallottam, ahogy kattan a zár az ajtóban. Utána vártam egy kicsit, de senki sem. Fel alá mászkáltam a szobában, de még mindig nem jött senki. Végül megálltam a szoba közepén, majd hangtalanul az ajtóhoz sétáltam. Amint az ajtó előtt álltam, kezeimet a halántékomra tettem, majd erősen koncentráltam az ajtó túloldalán zajló eseményekre.
- Mit akarsz vele csinálni?- hallottam annak a férfinek a hangját, aki az előbb bent volt a szobában.
- Segíteni fog nekem a doboz megszerzésében.- hallottam meg egy ismeretlen férfi hangját.
A Salemben őrzött dobozra gondol, ami képes egy vérfarkast megölni, ha kinyitják.
- Utána meg kell ölnöd.Nem hagyhatom, hogy beleavatkozzon a terveimbe.- hallottam meg Nicholasnak a hangját.
Nicholasnak dolgoznak, hogy elpusztítsák a dobozt. Tudja, ha megszerzem a dobozt akkor a háborúnak vége.
- Emiatt nem kell aggódnod.- mondta az ismeretlen férfi, majd valaki mérgesen felhorkantott.
- Miért ennek a lánynak kell segítsége?Magunk is megtudnánk szerezni.Nem kell, hogy egy gyenge lány segítségére szorulj.- hallottam meg egy dühös lány hangját.
Csend lett. Senki sem szólt egy szót sem. Az egyikük felállt, majd kivett valamit az egyik fiókból. Utána megint csend lett. Teljesen váratlanul a lány felsikoltott, majd a földre esett. Kezeimet levettem a halántékomról, majd hangtalanul az ágyhoz mentem, majd leültem rá. Tudtam, hogy nagy bajban vagyok. De talán hamarabb megtudnám találni a dobozt, ha együttműködök velük. Hirtelen a támadt egy ötletem, hogy mivel úszhatnám meg ezt az egészet. Szerintem ők még nem tudják kezelni a vérfarkas énjüket, ezért ha telihold van az égen akkor a vér iránti szenvedélyük megnövekszik, és csak a vérre fognak koncentrálni. Kattant a zár az ajtóban, majd kinyitotta az a férfi, aki a sikátorban volt.
- Helló!Jól aludtál?- kérdezte gúnyosan, de én elfordítottam a fejemet, és kinéztem az ablakon.- Nézd, meg kell szereznem valamit, amihez a te segítséged kell.Szóval segítesz nekem?- kérdezte tőlem.
- Miért az én segítségem kell?- kérdeztem tőle, majd a szemeibe néztem.
A férfi kivett a fiókból egy injekciót, majd közelebb lépett hozzám. Az injekciót a combomhoz közelítette, de nem szúrta bele.
- Segítesz vagy nem?- tette fel nekem újra a kérdést, amire bólintottam, de a mutatóujjamat felemeltem.
- Testőrök nélkül.Csak te és én megyünk.- tettem fel a feltételemet, amibe bele kell, hogy egyezzen.
Az injekciót az ágyra tette, és helyette elővett egy zsebkést, majd a combomba szúrta. Szerencsére a kés nem ezüstből készült, hanem egy ezüst színű festék volt rajta. A szoba közepén állt türelmetlenül, hogy meggondoljam magamat, de makacsul megráztam a fejemet. Kivettem a zsebkést a combomból, majd letettem az injekció mellé. Amint kivettem a sebem gyorsan összeforrt mintha ott se lett volna. Türelmetlenül állt a szoba közepén, de eszem ágában sem volt meggondolni magamat. Végül megadta magát.
- Rendben. De ne csinálj semmi őrültséget.- mondta, majd bólintottam.- Reggel indulunk!- parancsolt rám, majd kiment a szobámból.
Pár perc múlva visszajött, majd lerakott mellém egy tálcát. Utána ismét kiment a szobámból, majd kulcsra zárta az ajtót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése