2011. május 29., vasárnap

Üstökös 18.fejezet

A doboz:

/Bella/

Az este nyugodtan tudtam aludni mivel nem volt semmilyen rémálmom. Amikor felébredtem az ismeretlen férfi kocsijában voltam. Mikor látta, hogy felébredtem, a kezembe adott egy papírzacskót. Belenéztem a papírzacskóba, majd amikor megláttam benne egy szendvicset belenyúltam a zacskóba, és kivettem a szendvicset. Utána félredobtam a zacskót, majd enni kezdtem a szendvicset. Miután megettem összeszedtem a morzsákat, majd beletettem őket a tasakba. Savannah a hátsó ülésen ült, és békésen aludt. Útközben jól megnéztem az utat, hogyha túlélem ezt az egészet akkor visszatudjak találni. Pár perc múlva Savannah is felébredt, és a férfi neki is adott egy papírzacskót, amiben szendvics volt. Figyeltem az utat, és minden apró részletet megjegyeztem belőle. Miközben az utat figyeltem elhajtottunk egy tábla mellett, amin a Corvallis városnév szerepelt. Ha továbbra is így haladunk akkor estére megérkezünk Salembe. Amint a városba értünk az ismeretlen férfi lehajtott az út szélére egy étterem mellett. A férfi kiszállt a kocsiból, majd bezárta az autójának ajtaját. Az étterem felé ment, majd amikor már az ajtó előtt állt, kinyitotta azt. Kezemet a halántékomra tettem, majd erősen koncentráltam a bent zajló eseményekre.
- Helló szépségem!- köszönt valakinek.
- Mit szeretne?- kérdezte a lány semmi köszönés nélkül.
- Sültkrumpliból és halból 3 adagot elvitelre.- mondta, majd hallottam, ahogy a lány felírja valahova.
A kezemet elvettem a halántékomról, majd hirtelen egy papír gombócot adott a kezembe Savannah. Széthajtogattam, majd olvasni kezdtem a sorokat.
Bízom benned, de nem vagyok elég erős, hogy megöljem őt.
Csakhogy nem tudtam neki visszaírni mivel a férfi kijött az étteremből. A papírt eltettem a táskám legaljára. Kinyitotta az ajtókat, majd beszállt az autóba. Egy tasakot hátra adott Savannáhnak, egy tasakot pedig odaadott nekem. Elindította az autóját, majd ráment az útra, és tovább mentünk. Belenyúltam a tasakomba, majd enni kezdtem a sült krumplit és a rántott halat. Evés közben csak az utat kémleltem. Amikor végeztem az evéssel, akkor a szemeim lecsukódtak, és mély álomba szenderültem. Álmomban Jake-t kerestem, de nem találtam sehol. Végül a pincében találtam meg. A test tele volt vérfoltokkal, a szíve nem dobogott, a nyakán egy vérfarkas harapás volt. Riadtan ébredtem fel az álmomból. Este volt. Az égen a csillagok ragyogtak, a holdat eltakarta egy felhő így csak a fénye látszott. Levettem szememet az égről, és újra az utat kezdtem kémlelni. Pár perc elteltével megpillanthattunk egy táblát, amin a Salem név szerepelt. Nemsokára be is értünk a városba, ahol az emberek gyorsan bevonultak házaikba. Az egyik sikátor közelében megálltunk, majd kiszálltunk a férfi autójából.
- Savannah velem jön.- jelentette ki, majd engem bevitt a sikátorba, és egy fedélre mutatott.- Látod azt.A fedél alatt van egy lépcső.Azon lemész, majd keress meg egy dobozt, ami drágakövekkel díszített.Meg tudod csinálni?- kérdezte, amire bólintással válaszoltam.
Elengedett, majd visszament Savannáhhoz, de ők egy másik irányba mentek. Biztos le akarják foglalni az őröket. Én a fedélhez mentem, majd felnyitottam azt, és lementem a lépcsőn. A lépcső egy barlangrendszerhez vezetett. Elindultam abba az irányba, ahol az álmomban. A folyosó végén egy barlang volt, aminek a közepén a doboz volt. A dobozhoz mentem, és elvettem onnan. Teljesen váratlanul valaki egy kést döfött az oldalamba. A doboz kiesett a kezemből, ami sértetlenül landolt a földön. Megfordultam, majd megláttam a férfit, aki felém közeledett. Amikor előttem állt a kezével a falhoz lökött. Felvette a dobozt a földről, majd egy szempillantás alatt eltűnt. Én a késhez nyúltam, majd megpróbáltam kihúzni azt, de nem sikerült. Próbáltam kihúzni, de valamiért sosem sikerült. Próbáltam felállni, ami sikerült is, ezért a kijárat felé vettem az irányt. Amikor megláttam a lépcsőt felmentem rajta, majd kinyitottam az ajtót. Kimásztam a pincéből, majd lecsuktam a fedelét, és abba az irányba mentem, ahová a férfi ment Savannáhval. Elég sokáig mentem, majd hirtelen megláttam egy ajtót, ami vasból készült. Az ajtó túloldalán Savannah volt, és mögötte talán az örök voltak. Az ajtóhoz mentem, majd letörtem a lakatot, és kinyitottam az ajtót. A földre estem, majd a szemem lecsukódott. Mindenhol csak sötétséget láttam, és éreztem a halált. A szívem lassulni kezdett. Tudtam, hogy nekem már nincs sok esélyem a túlélésre. Már kezdtem elfogadni, hogy meghalok, de a szívem elkezdett dobogni. Éreztem ahogy a légzésem is gyorsul, majd kinyitottam a szemeimet, és megláttam Savannáht. Mögötte pár csuklyás alak állt, akik kicsit furcsán néztek rám. Felkeltem a földről, majd utána fel is álltam. Kezemet a halántékomra tettem, majd erősen koncentráltam a férfira, aki elvitte a dobozt. Nemsokára meg is hallottam, ahogy leáll a kocsi motorja. Futásnak eredtem a férfi után, majd felnéztem az égre, ahol a felhők már nem takarják el a holdat. A kezem remegni kezdett, majd amire feleszméltem már farkas alakban futottam a férfi után, aki földön vergődött. Amint a közelében voltam, elkezdtem karmolni és harapdálni. Próbált leszedni magáról, de nem sikerült neki. Amikor feladta a szíve lassulni kezdett leszálltam róla. A holdat újra eltakarta felhő, majd visszaváltoztam emberré. Utolsó lépésként elővettem a zsebéből egy kést, majd a szívébe döftem. A férfi szíve nem dobogott többet. Elvettem a dobozt a kocsiból, majd el kezdtem futni. Abba az irányba mentem, ahonnan elindultam. Haza, az otthonomba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése