2011. március 9., szerda

Üstökös 6.fejezet

A Tanács:

/Bella/

Mikor Isabel elém rakta az újságot először értetlenül néztem rá. Ő intett a fejével az újságra, hogy nézzem meg. Végül elvettem tőle, és olvasni kezdtem az újságot.
A Tanács akarja megoldani az ügyet!
Különös gyilkosságok történtek az elmúlt két napban. Az erdőben élettelen testeket találtunk elégetve. A Tanács találta meg őket. Senki sem biztos abban, hogy egy vadállat tette a merényletet. A Tanács dolgozik az ügyön ebből a rendőrséget kihagyva. Nicole Hunter óta a Tanács szeretné kideríteni mi történik a városban. Legutóbb 1854-ben volt ilyen a városban. Akkor a vérfarkasok tehettek róla a sok ember gyilkolásról, amiben sokan nem hittek. Lehet, hogy visszajöttek, de semmi sem biztos még. A Tanács akarja megoldani az ügyet!
Amint elolvastam az újság legfrissebb cikkjét megijedtem. Nem mi voltunk az biztos. Egy vérfarkas van a városban, aki vérre szomjazik, és ez miatt az emberek öli meg. De ha ez a vezető fülébe jut akkor ide is ellátogatnak. Ebédelni kezdtem mielőtt Isabel gyanakodni kezd. Utána leraktam a tálcámat ugyanarra az asztalra, majd a folyosón a matek terem felé vettem az irányt. A matek teremben nem sokan voltak csak akkor miután csengettek. A tanulók nagy része rohanva ült le a helyükre. Mrs.Bennet is bejött miután a diákok is a helyükön voltak, majd elkezdte az órát. Az óra háromnegyed részében kinéztem az ablakon, és néztem az ablak előtti nyírfát, majd az ágakon egy rágcsáló mozgott, ami a nyírfa rügyeit eszegette. Pár perccel később megláttam, hogy egy másik állat is mozog a fűben. Az állat egy nyugati szürke mókus volt, ami egy gombát eszegetett. A megfigyelésemből a csengő hangja szakított ki. Gyorsan elpakoltam a holmimat, majd kimentem a teremből. A következő órám biológia, ami egy másik épületben volt. Az intézmény hátsó kijáratához mentem, majd a sportpályát megkerülve mentem egy kis házikóba, aminek a falai tengerkék színű volt. Az ajtó egyszerű fából volt, amin csak egy nagyon kicsi nyílás helyezkedett el. Azon a kicsi nyíláson lehetett benyúlni, hogy el lehessen fordítani a zárat. Benyúltam a nyílásba, majd kitapogattam a zárat, majd elfordítottam.Miután elfordítottam a zárat finoman meglöktem az ajtót, majd a terem felé vettem az irányt. Amint beértem a terembe hallottam ahogy kattan a zár. Leültem az első padba, ami szintén az ablak mellett helyezkedett el. A padba belekarcoltam a nevemet így általában senki sem ült le a székemre. A padok is fából készültek ahogy a székek is. Az ablakoknál díszítés képen sárga függönyöket varrtak, majd függesztették fel őket. A tanulók sietve ültek le a helyükre. A mai órán Jake ült le mellém. Miután mindenki bent volt Miss.Cole jött be utánuk, majd csukta be az ajtót, és elkezdte az órát. Az óra nagy részén idegesen ültem a széken, és írtam a füzetembe, ami meg is látszott az írásomon. Teljesen váratlanul egy papírfecnit vettem észre a füzetem sarkában.
Valami baj van?
Az írásból rájöttem, hogy csakis Jake lehet, aki aggódik miattam. Fogalmam sem volt mit válaszoljak erre. Nem írhattam azt, hogy van egy titkom, amit nem mondhatok el, és ez a titok öli meg az embereket. Pár perc gondolkodási idő után idegesen firkálni kezdtem a papírfecnire, majd odatettem a füzetére.
Nincs semmi baj.Ne aggódj miattam.
Amint elolvasta valamit írni kezdett a papírcetlire, majd tette bele a kezembe.
Jó csak remeg a kezed.Biztos nincs semmi baj?
Leraktam a papírlapot a padomra, majd írni kezdtem. Utána vártam egy pár percet, hogy ne küldjenek ki az óráról. Isabel ezt már sokszor megtette, hogy írogatott másoknak, majd az lett a vége, hogy kiküldték az óráról, ezért nem akartam kockáztatni. Mikor a tanár a tábla felé nézett gyorsan odaadtam Jake-nek.
Nincs.
Utána nem írt többet hanem figyeltünk az órára, majd amikor csengettek gyorsan elpakoltuk a holminkat. Felraktam a táskámat a vállamra, majd elhagytam a termet a házikóval együtt. Gyorsaságomat kihasználva az iskola folyosójára futottam, majd ott megkerestem a testvéremet, és a kezébe adtam a furgonom kulcsát. A parkoló felé vettem az irányt, ahol Erica a piros BMW-jében ült, majd beindította a motort. Észrevétlenül az egyik kocsi mögé rejtőztem. Amint elhagyta az tanintézmény területét az erdőbe futottam, ahonnan követni tudtam. Szerencsére nem láthatott meg mivel a fák eléggé eltakartak. A legnagyobb furcsaság az számomra az volt, hogy egy épületnél megállt. A tűzpiros BMW-jét leparkolta egy fekete Nissan mellé. De, aki kiszállt belőle az nagyon ismerős volt a számomra. Erica is kiszállt az autóból, majd bementek az intézménybe. Észrevétlenül az ablakhoz szaladtam. Az épületben egy nagy asztal körül ültek.
- Észrevettél valami különöset az iskolában?- kérdezte egy vörös hajú nő Ericától.
- Eddig semmit.- válaszolta nyugodt hangon a vörös hajú nő kérdésére.
- Mindenkinek adtunk farkasfüvet, ha esetleg összetalálkoznánk vele.- magyarázta a szőke rövid hajú nő, majd a barna hajú férfire nézett.- Polgármester a Tanáccsal tart?- kérdezte ugyanattól a férfitől, akire az előbb ránézett.
Bólintott, majd mindenki felállt. Gyorsan visszafutottam az erdőbe, majd onnantól hazafelé vettem az irányt. Rá kellett jönnöm, hogy ők voltak a Tanács tagjai.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése