2011. március 5., szombat

Üstökös 5.fejezet

Titkok:

/Bella/

A vacsora többi része egész csendesen telt. Senki nem szólt senkihez csak meredtek maguk elé. Miután mindenki végzett Jake volt olyan kedves, hogy haza fuvarozott. A teraszra is kísért, majd megcsókolt volna, de elmaradt a pillanat, mert a bejárati ajtót Paul nyitotta ki így csak egy sziára volt időnk .Jó lett volna érezni, ahogy ajkai megcsókolják az ajkaimat, és teljes szenvedéllyel csókoljuk a másikat. Talán ez is megtörténik majd egyszer. Miután Jake elköszönt tőlem bementem a házba, ahol Paul szemeit forgatta mivel semmit nem értett az egészből, majd elmondtam neki, hogy mi történt a suliban, amitől mindent megértett, de nem nézte jó szemmel mivel nagyon féltette Jake-nek az életét. Utána felmentem a szobámba, majd ledőltem az ágyra. Lecsuktam a szememet, és mély álomba szenderültem. Reggel jó kedvel keltem fel, mert alig vártam, hogy újra láthassam őt. Gyorsan bepakoltam a táskámba, majd a birtokom alá vettem a fürdőszobát.A ruháimat gyorsan lekaptam magamról, majd engedni kezdtem a vizet. Élveztem ahogy az apró vízcseppek végig szántanak a bőrömön. De nem sokáig élvezhettem ezt a pillanatot. Miután megfürödtem, és tisztának érezhettem magam kiszálltam a fürdőkádból, majd magamra csavartam egy törölközőt. Gyorsaságomat használva beszáguldottam a szobámba, majd a gardróbszekrényemhez mentem ahonnan kivettem egy farmernadrágot, egy vörös pólót és egy fekete bőrkabátot, amit gyorsan magamra kaptam. Utána lementem a konyhába, ahol nővérem már a reggelit állította össze. Ami nagyom furcsa volt nekem az az, hogy Emma ma később kelt fel, mint kellett volna. Általában én szoktam az éjjeli bagoly lenni. Nem jellemző Emmára, hogy éjjeli bagolyként fent legyen. Nem értem mi lehetett olyan fontos, hogy ma később keljen. Húgom gyorsan lefutott a lépcsőn, majd leült a mellettem lévő székre. Catherine miután végzett a reggeli összeállításával elénk rakott egy tányér palacsintát. Jóizűen megettük a palacsintát, majd kimentünk a furgonomhoz. Kinyitottam a vezető ülés oldalának ajtaját, majd beraktam a kulcsot egy nyílásba, és beindítottam a furgonomat. Nagyon lassan, de elindultunk, majd ráfordultam a főútra. Most egy rövidebb úton haladtam, hogy előbb odaérjünk az iskolához, mert a mellettem ülő húgom egyfolytában mocorgott. A rövidebb úton haladva gyorsan odaértünk az iskolához. Leparkoltam az erdőhöz közeli részhez, majd kivettem a kulcsot a nyílásból, és a farzsebembe rejtettem. Kiszálltam a kocsiból, majd az iskola folyosójára mentem, ahol megkerestem a történelem termet. Egy valami volt jó a történelemben, és ez az volt, hogy ősrégi. Amint megtaláltam a termet, leültem az ablak melletti padhoz. Miután leültem a helyemre a fülembe zúgott a csengő hangja, amitől a diákok nagy része sietve jött be a terembe. Még Isabel Hurst is sietve ült le a helyére. Utána Mr.Johnson jött be a terembe, majd elkezdte az órát. Az óra felét azzal töltöttem, hogy kinéztem az ablakon, és az ablak előtti tölgyfát bámultam. Csak akkor fordítottam fejemet a tábla felé amikor kinyílt az ajtó, és számomra egy ismeretlen nőszemély jött be rajta. Göndör barna haja volt, és sötétbarna szemei voltak, de a tekintete nagyon titokzatos volt.
- Á.Szóval maga lenne Erica Hunter.Örülök, hogy találkoztunk.- mondta, majd kezet rázott vele.- Ott hátul van az utolsó hely.- mutatott a mellettem lévő üres helyre, majd ösztönösen arrébb húzódtam.
Erica leült a mellettem lévő üres helyre, majd elővette a tankönyvét. Az óra többi percében vagy őt néztem vagy pedig kinéztem az ablakon. De, ami nagyon furcsa volt nekem, hogy a zsebéből egy sárga virág lógott ki, aminek az illatát az orromban éreztem. Rögtön felismertem, hogy az a farkasfű volt. Valami nem stimmel ezzel a lánnyal. Miért tart a zsebében farkasfüvet? Nem hiszem, hogy tudna rólunk, de nem hiszem, hogy lenne rá más magyarázat. Mikor meghallottam a csengő csengését mozdulatlan maradtam nehogy észrevegye, hogy valami baj van. Mikor már többen is kifelé vették az irányt én is megmozdultam, majd a menza felé vettem az irányt. A menzán az egyik asztalról elvettem a tálcámat, majd leültem a megszokott helyemre. Neki kezdtem az ebédelésnek, de hirtelen megjelent előttem a csajországi méhkirálynő.
- Leülhetek?- kérdezte ártatlanul, majd a méhei asztalára néztem.
Az asztaluknál észrevettem Ericát, aki élvezettel beszélgetett velük. Megértően bólintottam, aminek következtében leült mellém. Nem értettem semmit az egészből, ezért muszáj lesz több információt megtudnom róla. Valami van a háttérben. Teljesen váratlanul Isabel Hurst letett elém egy újságot, ami a mai dátummal szerepelt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése