2011. április 23., szombat

Üstökös 13.fejezet

Kellemes Húsvéti Ünnepeket!

Veszély:

/Bella/

Ebéd után elmentem a szekrényemhez. Kinyitottam a szekrényem ajtaját, majd betettem a papír gombócot. Utána betettem a kémia könyvemet, majd becsuktam a szekrényem ajtaját. Ezt követően a matek terem felé vettem az irányt. Mikor beértem a terembe akkor csengett a csengő így gyorsan leültem az ablak melletti padomra. Elővettem a tankönyvemet, majd vártam, hogy bejöjjön a tanár. A legtöbb diák rohanva jött be a terembe, majd gyorsan elfoglalta a helyét. Amint bejött Mrs.Bennet rögtön írni kezdett a táblára, majd magyarázni kezdte azt. Én inkább az óra háromnegyed részében kinéztem az ablakon, majd nézni kezdtem a nyírfát, aminek az ágain újra ott mozgott ugyanaz az állat, és enni kezdte a rügyeit. A legtöbbet viszont a szájában hagyta, és visszament a fa az üregébe, ahol az utódjait etette. Amikor megszólalt a csengő akkor megkönnyebbülten felsóhajtottam, majd elraktam a könyveimet ahogy azt a többi diák is teszi. Utána felpattantam a helyemről, és kimentem a teremből, majd az épület hátsó kijáratához mentem. Megkerültem a sportpályát, majd ugyanahhoz a házikóhoz mentem, mint múltkor. De most senki sem volt a házikóban, hanem a legtöbben a házikó melletti pléden ültek. Mivel már Jake is ott volt így leültem mellé, és megkérdeztem mit csinálunk mi itt. Ő azt felelte, hogy megvizsgálunk két madárfajtát. Pár percen belül Miss.Cole állt előttünk, majd vezetett be minket az erdőbe. Mi utána mentünk a füzetünkkel és egy ceruzával, majd hirtelen megálltunk. Az előttünk lévő tölgyfára mutatott, majd felnéztünk a lombkoronájára, ahol egy piros foltocska tűnt fel a levelek között. Hamarosan felfedte kilétét a madár, ami egy rubinfejű tirannusz volt. A földön keresgélte a rovarokat, ami nem telt bele néhány másodpercbe, hogy megtalálja az eledelét. Mindenki kíváncsian figyelte a madarat, majd a madár felrepült a tölgyfára, ahol megláthattuk, hogy hogyan építik a fészküket. Kis ágakat rakosgattak, majd amikor elkészült a fészek akkor pókhálóval erősítették a fészket az ágakhoz. A madár lerepült, majd az egyik növény gyapotját felvitte a fészekhez.A tojó tollakkal és szőrökkel bélelte a fészket, majd hozzáraktak néhány puha anyagot. A tojó elfoglalta fészkét, majd elkezdett szaporodni. Miss.Cole nesztelen léptekkel elindult, hogy ne zavarja a madarakat. Mi is utána mentünk, majd egy másik tölgyfához mentünk, ahol a rubinfejű tirannuszok kotlási ideje lejárt. Megfigyelhettük hogyan kelnek ki a madarak utódjai.Utána tovább mentünk, majd egy újabb tölgyfa tetejére mutatott, ahol egy nyugati pivi volt. Épp egy pókot szemelt ki áldozatául, majd hirtelen elkapta a pókot. Annak a póknak esélye sem volt a menekülésre. A nyugati pivi visszarepült csésze alakú fészkéhez, ahol fiókái éhesen csiripeltek. Fiókáinak adta a pókot, amit az egyik fióka evett meg. A többi egy ideig harcolt az eledelért, de végül éhesen maradtak. Ezek után visszamentünk a házikóhoz, majd Miss.Cole kért tőlünk egy elemzést az eddigi tapasztalataink és megfigyeléseink alapján. A többi órán nagyon hamar eltelt, majd amikor újra feleszméltem már a furgonomban mentünk haza. Húgom lehúzódott az út szélére, majd leállította a motort. Kinyitottam az ajtót, majd kiszálltam az autóból, és bementem a házba. Felmentem a szobámba, majd elkezdtem megcsinálni a házi feladataimat. Miután végeztem elkezdtem készülődni, de nem igazán sikerült összeállítanom a megfelelő ruha darabot. Ehhez viszont csak Catherine értett. Kinyitottam a szobám ajtaját.
- Catherine segítenél!- kiáltottam el magam, majd várni kezdtem rá, aki nem sokára meg is érkezett a szobám elé.
Elmagyaráztam neki miért kell segítenie nekem, és miután meghallgatott elkezdett feltérképezni a terepet. Elővett a gardróbszekrényemből egy citromsárga pólót, egy hozzáillő térdig érő farmernadrágot, egy citromsárga balettféle cipőt és egy farmerkabátot. Felvettem az összekészített ruhákat, majd felvettem őket.Utána nővérem még megcsinálta a hajamat. A hajam végén hullámos loknik voltak, majd a végén nővérem beletett egy hajpántot a hajamba. Miután végzett a hajammal lementünk a nappaliba, és én ott vártam meg Jake-t. Amikor az óra ötöt ütött akkor már lehetett hallani Jake autójának a motorját. Kisiettem a teraszra, majd amikor az út szélén leállította a motort, gyorsan kipattant a kocsiból. Megfogta a kezemet, és a kocsihoz húzott. Kinyitotta előttem az autó ajtaját, majd beültem az autóba. Becsukta az ajtót, majd ő is beszállt az autóba. Beindította a motort, majd elindította az autót. Az utat nem figyeltem, hanem a táj szépségében gyönyörködtem, majd megálltunk Isabel háza előtt. Kiszálltunk az autóból, majd felsétáltunk a lépcsőn, és bekopogtunk az ajtón. Isabel kinyitotta az ajtót, de a háta mögött feltűnt egy férfi is. Barna haja volt, aminek az eleje szőke és fel volt zselézve, és a szeme is barna volt. Szürke öltönyben és nadrágban volt felöltözve. A tekintete nem sugallt felém semmi jót. Isabel beengedett minket, majd miután átléptük a küszöböt megölelt minket. Leültünk egy asztalhoz, amire fehér abrosz volt ráterítve.I sabellen rózsaszín póló és egy koptatott farmert viselt. Az asztalon már fel voltak sorakoztatva a vacsoránk ételei.Mindenki azt evett, amit akart. Én sajtos rizottót ettem. Ez volt a kedvenc ételem.
- Bella, honnan jötettek.?- kérdezte kíváncsian Nicholas, aki a gombás rizottót választotta vacsorájaként.
- Phoenixből költöztünk ide az unokahúgommal.- válaszoltam a kérdésére.- És te?- kérdezte vissza, amire kicsit meglepődött.
Még én is tudok néha meglepetéseket okozni.
- Salemből.Épp egy régi tárgyat keresünk ott.De eddig még nem találtuk meg.- válaszolta a kérdésemre, és én azt hittem itt fogom kiköpni a rizottómat.
Szerencsére még ez nem történt meg csak kicsit túlságosan is meglepődtem. Utána senki sem kérdezett többet. Nyugodtan megehettem a vacsorámat. Isabel babsalátát evett egy kis sült krumplival.Jake sült krumplit evett rántott hússal. Az asztalon volt ketchup is volt, amivel ette a sült krumplit.Miután végeztünk a vacsorával Isabel mutatott Nicholasnak néhány családi fotót, amit mi is végig néztünk. Pár perccel később barátnőm kiment a mosdóban. Egy ideig Nicholas is közöttünk volt, de hirtelen szem elől tévesztettem.Jake kiment levegőzni egy kicsit, én addig hallgatóztam egy kicsit. Teljesen váratlanul meghallottam a mosdóból barátnőm halk sikoltásait. Gyorsan odamentem, majd amikor kinyitottam az ajtót eléggé meglepő látvány fogadott.Nicholas a nyakát szorította barátnőmnek, amit Isabel próbálta levenni róla Nicholas kezeit, de reménytelen volt.
- Menj el az utamból!- parancsolt rám.
Elmentem az útból, majd Nicholas a szemembe nézett, és szemét az enyémbe vájta.
- Felejtsd el, amit láttál!- mondta, majd a szemét levette az enyémről.
Úgy csináltam, mint aki elfelejtette mit csinált, és leültem a kanapéra. Ő kivitte barátnőmet az udvarra, majd tovább mentek. Amikor halló távolságon kívül voltak. Keresni kezdtem egy kést, ami színtiszta ezüstből készült. Gyorsan utánuk eredtem, majd amikor elég közel voltam hozzájuk eldobtam a kést, ami Nicholas hátába fúródott. Gyorsaságomat kihasználva elvittem onnan Isabelt. Nicholas egy súlyos sérüléssel elfutott. Barátnőm hitetlenkedve nézett rám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése