2010. október 27., szerda

Sorsdöntő 7.fejezet


Családfa:

/Ronnie/

Ahogy az ebédlőben ültem száznál több ötlet jutott az eszembe, de mindig akad egy kis bökkenő. Egy csomó minden az eszembe jutott még sincsen tökéletes tervem. Anya csak egy nyakláncot hagyott rám, ha meghal. A kezemben szorongattam a nyakláncot. Egy kék szív alakú medál volt az, amit rám hagyott. Bella leült mellém, majd tovább folytatta a dal írását. Christine is nagyon furcsán viselkedik. Amanda és barátnői éppen valami sztorit keresnek, amit elpletykálhatnak.
- Segítenél?-kérdezte teljesen váratlanul Bella.
Megmutatta, és elmagyarázta miről szólna, a dal csak valami befejezés kell, ami kifejezi az ember érzését a barátság iránt. A rózsák csak nyílnak, de mégis többet ér egy barátnak. Itt akadt meg Bella. Semmi sem jutott az eszembe, majd egyszer csak Bella arca kivirult, mint mindig, amikor elér valamit. Hirtelen Amanda és barátnői szóltak hozzánk.
- Hé Ronnie vagy, hogy is hívnak még sose jártál iskolába vagy csak az anyád nem engedte, mert nincs stílusod hozzá. -mondta kurtán, majd röhögésben törtek ki.
Véletlenül leejtettem a nyakláncot, ami kettényílt, de nem nagyon foglalkoztam vele. Amanda felállt, és a felmosott részen járkált. Ebédjét kidobta a kukába, majd az üres tálcát visszarakta a helyére. A szememmel hunyorítottam, és a felmosott padló megfagyott, amin Amanda elcsúszott, és az ital, amit eddig a kezében tartott ráesett. A ruhája tiszta víz lett, a sminkje elkenődött, és a haján is olvadoztak a jégdarabok. A legtöbben, akik utálták Amandát azok elvigyorodtak még Christine is eleresztett egy mosolyt. Amanda felállt, majd a mosdó felé vette az irányt. Barátnői követték. A szétnyílt nyakláncot felvettem a földről, majd a nyakláncból kiesett egy kis papírdarab. Felvettem a papírdarabot, és széthajtogattam. Egy térkép szerűség volt, ami a könyvtár helyszínét mutatta. Az iskolában van egy könyvtár, ha jól tudom. Megnéztem az iskola térképét, és mivel a sok kis vonalból semmit sem lehet kivenni használtam a képességemet. Igazam volt. Gyorsan, amíg még szünet volt elmentem a könyvtárba. Szegény Bellát magára hagyva ezzel. Nagyon könnyű volt megtalálni, ha az ember boszorkány. Bementem a könyvtárba, majd megnéztem azt a kis papírt, amit a nyakláncomban találtam. Jó helyen járok. A történelem sort kerestem, amit nagy nehezen megtaláltam. Csakhogy a londoni csatát már nehezebb volt megtalálnom. London története, a Tower története, a britek bukása, London szörnyei, a nagy csata. Szinte sehol se találtam meg azt a könyvet, majd megint neki mentem valakinek. Újra csak a földön landoltam. Nagy nehezen felkeltem a földről, majd egy szőke hajú, kék szemű fiú állt előttem. Ha jól vettem ki a gondolataiból, akkor Willnek hívják.
- Ne haragudj! Én nem akartam! Én..-épp kezdett volna egy újabb mondatot elmondani, de én félbeszakítottam.
- Semmi baj! Ronnie vagyok.-mutatkoztam be Willnek, akinek nem lenne szabad tudnom a nevét sajnos.
- Will. Keresel valamit?-kérdezte kíváncsian.
- Igen a londoni csatát szeretném megtalálni, de eddig sehol se találtam.-vallottam be.
Elvett egy könyvet legalulról, és egyet legfelülről.
- Nem tudom, hogy te melyiket szeretnéd, de mindkettő ugyanazzal a témával foglalkozik.-magyarázta, majd elvettem a két könyvet.- Nem találom a templomok kolostorok építését.-morgott magában, majd a képességemet használva levettem azt a könyvet, és a fejére ejtettem. Szó szerint. Az asztalhoz mentem mindegyikre más volt leírva. A papír hátuljára az volt ráírva, hogy Balthazar legyőzése. Az egyik könyvben találtam, de azt már nem tudom, hogy melyikben. Egy papír volt benne, amin látszott néhány régi folt. Olvasni kezdtem a papírt.
A boszorkányok családfája:
Brittany Stevens                Melinda Sanchez
(1930-1960)                      (1932-1965)
Amber Stevens                Samantha Huston
(1958-1985)                     (1958-1975)
Rachel Stevens               Elizabeth Huston:senki se tudott róla
(1970-1992)                    (1972-1991)
Veronica Stevens           Bianca Lawson
(1986-                           (1985-

Nora Song                   Abigail Swan
(1925-1955)                (1920-1956)
Margaret Song            Katherine Swan
(1954-1983)                (1948-1985)
Alexa Fox                  Natalie Swan
(1973-1990)               (1971-
Christine Fox             Anna Cooper
(1987-                       (1983-
Őrizd meg ezt a papírt, és egészítsd ki! Szeretettel: Édesanyád!
Gyorsan elraktam a papírt, majd visszaraktam a könyveket a helyére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése