2010. november 14., vasárnap

Sorsdöntő 10.fejezet



Kutatás:

/Ronnie/

Befelé érve gyorsan felszaladtam a szobámba, majd elővettem a laptopomat. Megnyomtam az indító gombot, és vártam, hogy betöltődjön a gép. Közben végiggondoltam mi lesz, ezután mert egyedül nem fogok elbírni vele. A legjobban a kis Lina aggasztott. Nem akarom, hogy baja essen, hiszen csak 6 éves. A gép lassan betöltődött, majd rákattintottam az internet ikonjára. Pár percbe telt mire a böngésző teljesen betöltődött. Sok kérdés zenget a fejemben, de végül úgy döntöttem a legegyszerűbbel kezdem. Megkerestem a keresőt, majd bepötyögtem a boszorkány szót. Csak egyetlen egy oldalt adott be, amire rákattintottam. Beletelt pár percbe mire kiadta az oldalt. Olvasni kezdtem a sorokat.

Boszorkány:
A boszorkányok természetfeletti hatalommal bírnak. A legtöbben az öt jelképet tudják uralni, ami a patkány, a láva, a liliom, a gyűrű és a víz. Már az 1900-as években jelent meg az első boszorkány, akit úgy hívtak, hogy Annie. A legendás boszorkány az öt jelképet uralta csak akkor az emberek kicsit babonásak voltak, mert azt hitték, hogy rosszat hoznak a fejükre. Emiatt élnek titokban köztünk. Normálisnak mutatkoznak, de nem azok. Úgy lehet felismerni őket, hogy viselik az öt jelkép egyikét. Máglyán égették el őket, és, hogy ez az energia ne hozzon létre újabb boszorkányokat, a lelküket egy gömbjébe zárták.


A szöveg olvasása közben sok képkocka jelent meg előttem. A gömb Balthazar kezében, ami elszívta a lelkeket az volt az a gömb. A következő szó vagy inkább név az volt, hogy Amber. Nagyon sok találat volt, de a legtöbb színészek neve jelent meg. Végül úgy döntöttem kibővítem egy szóval, amire csak egy találat volt. Gyorsan megnyitottam az oldalt, ami egy kicsit gyorsabban töltődött be, mint a másik. Türelmetlenül olvastam a kis szöveget, ami a témával foglalkozott.

Amber a boszorkány:
Amber a másik legendás boszorkány, aki a londoni csatában legyőzte Balthazárt vagyis ezt hitték. A lelkét az öt jelkép segítségével bezárta a saját gömbjébe, de sajnos csak 10 évre zárta el a külvilágtól. Egy autóbalesetben meghalt, de a holttestet nem találták meg.

Nem volt olyan sok szöveg, de legalább most már tudom, hogy mi történt valójában. De hogyan lehetne Baltazárt a legkönnyebben eltávolítani a Földről. Sok gondolkodás után beírtam egy másik szót, ami az öt jelkép volt. Itt kettő oldalt is megjelenített, de nekem csak egy kellett, ezért rákattintottam a legelső találatra. Az oldal több időbe telt mire betöltődött, de addig kerestem valamit a holmijaim között, csak nem tudtam, hogy mit. Végül rábukkantam anyu naplójára. Pontosan erre volt szükségem. Megnéztem a gépemet, ami már betöltödött. Olvasni kezdtem a szöveget.

Öt jelképe:
Az öt jelkép különösen nagy szerepet játszik a boszorkányok életében. Vannak olyanok, akiknek ezek a jelképek az erejük. A patkány az emberre vonatkozik, és, ha ezt a jelképet viseli, azt illető az elrejti őt a gonoszoktól. A láva a tűzet, jelenti, amivel elégetjük a boszorkányokat. Ha ezt a jelképet viseli az illető, akkor nagy erőre tehet szert. A liliom a bolygónak a földjét, növényeit jelenti. Ha ezt a jelképet viseli az illető, akkor a lelkét megtisztítja a sok az ármánytól. A víz az egyik legjelentősebb jelkép, hiszen az illetőt megnyugtatja a rossz hatásoktól. A gyűrű leginkább a tárgyakra vonatkozik, ami a lehető legtöbbször van jelen. Ha ezt a jelképet viseli az illető, akkor megóvja őt a balesetektől. Az öt jelkép egyesülése jelentős károkat okozhat a boszorkányoknak. Akár nagyhatalomra is szert tehet, de akkor nemcsak egy birodalom kell neki, hanem az egész világ.

Gyorsan kikapcsoltam a gépet mielőtt meglátja nevelőapám, majd a naplót felvettem, és egy újsággal takartam el. Úgy tettem mintha olvasnám az újságot, de igazából a naplót olvastam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése