2010. november 21., vasárnap

Sorsdöntő 11.fejezet


A napló:

/Ronnie/

Az elkövetkezendő néhány órában nevelőapám nem jött be a szobámba. Anna az ágyamon ült, és velem együtt olvasta anyu naplóját.

1985. Március 18.
Az egyetemen megismerkedtem egy fiúval, akit Stefannak hívnak. Azonnal rabul ejtette a szívemet, de küzdeni fogok érte, amíg magához enged. Történt ennél furcsább dolog is. Elizabethnek kiderült, hogy ki az igazi anyja, és a neve, Samantha. Először azt hittem, hogy ez lehetetlen, de mégis lehetséges. Samantha közvetlenül a háború előtt megszülte Lizt, akit elrejtett London nagyon közeli falujába. Ott odaadta egy nagyon szerető családnak, aki örökbe fogadta, és felnevelte. Nagyon sajnálom szegénykét. Nem is ismerhette meg az anyját. De van ennél nagyobb gond is. Liz terhes lett egy bizonyos Alex Lawsontól. Alex mindent megtesz csak, azért, hogy a gyereknek kiváló apja lehessen. Máris sok mindent segít barátnőmnek.

1985.December 18.
Ma éjjel be kellett vinni a kórházba Lizt mert szülni készül. Pillanatnyilag Alex vele van, de kitudja meddig. Nagyon aggódom érte. Ha minden igaz, akkor Bianca lesz a neve, ha kislánya lesz. Ha pedig fiú, akkor Maxnek fogja hívni. Remélem kislánya lesz. Stefan ma meghívott egy randira. Nem is tudom már mennyire vártam erre az időszakra. Először Lizzel kell tőrödnöm.


1986.Február 22.
Tegnap este elkövettem életem legnagyobb hibáját. Az este elmentem Stefannal egy buliba, ahol jól szórakoztunk. Csakhogy valami nagyon nem stimmelt az estében. Miért akarna engem elvinni egy buliba. Vak voltam, és figyelmetlen. Amikor meghívott a lakásába akkor behívott a szobájába, majd csókolgatni kezdett, ami nagyon is jól esett, de utána lezuhant velem az ágyra, és elkezdett tapogatni. Végül velem helyezkedett, és sikoltottam. A kezeimet lekötözte, de még akkor sem hagyta abba. Egyszerűen megtörtént, amit csak akkor akartam volna, amikor már készen állok rá. Még ma is sírok.


1986.Március 14.
Ma elmentem a nőgyógyászhoz, és egyben egy csodálatos, de ugyanakkor szörnyű is. Kiderült, hogy terhes vagyok, Stefantól. Meg is mondtam neki, de ő is bevallott valamit. Ő eljegyezte a Mirandát, és ő soha nem is szeretett. Még ma elmegyek Birs utca 8-ba, ahol Liz lakik a lányával és a férjével. Közben találkoztam Alexával és Natalie-val, akivel egész jó barátnők lettünk, de ők messzebb laknak, mint mi. Néha összefutunk valahol, de ez minden.


Letettem egy a naplót az ágyra, majd leírtam a címet, ami szintén London másik végében van. Nem csodálom, hogy anyuval ilyen jól kijöttek. De nem vagyok biztos benne, hogy ott laknak, ezért beírtam a gépem keresőjébe, amit időközben bekapcsoltam. Kiírta, hogy már valaki más lakik ott. Hirtelen megakadt a szemem egy 1990-es éveken. Anyu két évvel ezután halt meg egy autóbalesetben. Olvasni kezdtem azt a pár kis sort, ami nagy értelmet nyert a számomra.

1990.Június 5.
Veronica nagyon rendes ahhoz képest, hogy 5 és fél éves. Nagyon gyorsan felfogja, amit mondok neki. Ha egy matek példát kellene megcsinálnia szinte azonnal, megcsinálná. A számok nem jelentenek gondot a számára. Alexának lett egy kislánya, aki a Christine nevet kapta. Ma halt meg a kislány anyja. Nem tudom mi lesz vele, de nagyon sajnálom őt. Időközben Natalie-nak is lett meg egy férje, akivel összeházasodtak, de sajnos a gyerek sem tartja sokáig össze őket. A legjobb barátnőm elköltözött Biancával Alaszkába, ahol munkát kapott. Alexről már több napja nem hallott semmit. Kezd nagyon ideges lenni. Stefan a menyasszonyával él valahol Írországban. Ez az egész boszorkányos dolog megnehezíti mindannyiunk életét. Nem akarom, hogy Ronnie-nak egy olyan élete legyen, mint nekem. Állandóan csak üldőznek minket. Amióta kiszabadult a gömbből Balthazar, azóta nincs nyugalmam. Ott voltam, amikor anyu bezárta őt. Egyelőre most nyugodtan élhetünk. De kitudja ez meddig tart.


Az a pár sor nagyon megmosolyogtatott. Örömömben sírni tudtam volna. Gondolom Anna meglátta érzelem kitörésemet, ami egyáltalán nem zavart.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése