2010. április 18., vasárnap

1.fejezet A feladat és féltékenység


/Carla/

Elértem a nagy terem kapuit.Beléptem az arany díszítésű kapun.A nagy teremben csak Choe,Elsa és Sean volt.Sean a mi vezetőnk,Choe a mi tanítónk és Elsa a hírvivő.
-Hívtatok?-kérdeztem.
-Igen.-állt fel a székéből Sean.-Mint mondtuk feladatunk van a számodra.Emlékszel még Edwardra?-kérdezte.
-Igen.Mi van vele?
-Tudod Edward azt fontolgatja, hogy öngyilkos lesz.Mi arra gondoltunk, hogy te képes lennél meggyőzni őt.-magyarázta a dolgot.
-De mégis hogyan?Ők azt hiszik ,hogy halott vagyok.-kérdeztem kétségbe esve.
-Meg van rá a tehetséged, hogy véghez vidd a feladatot.Másnak ad ki magad és akkor közel kerülsz hozzá.-javasolta Choe.
-Rendben.Meg tudom csinálni.
-Helyes!Most menj és végezd el a feladatod!-futottam ki a nagy teremből.Meg tudom csinálni.Edward most vissza térek hozzád.Nem hagyom, hogy öngyilkos legyél!Nem hagyom!Mi összetartozunk!Nagyon szeretlek Edward.Futottam a szobámba, ahol Clare már várt rám.
-Na mi történt?-kérdezte kíváncsian.
-Rám bíztak egy feladatot.-mondtam tömören.
-Milyen feladatot?-kérdezték egyszerre Katyvel.
-Meg kell mentenem Edwardot.
-Ezt nem hiszem el.Mindig neked jutnak a nehéz feladatok.-hisztizett Katyvel.
-Ez van.
-De miért neked én sokkal tehetségesebb vagyok mint te.Ez nem igazság.-hisztizett tovább Katy.Elkezdtem összepakolni.-Katy féltékeny.-jegyeztem meg gondolatban.Katy hozzám vágott egy vastag könyvet, de én visszarepítettem. Kár, hogy átmennek rajta a tárgyak.Katy átment a falon.
-Remélem nem jön vissza.-mondtam.
-Mert akkor hozzá repítesz legalább négy könyvet.-ugratta Katyt.-Kérdezhetek valamit?
Bólintottam.
-Miért fontos neked Edward még mindig.-látszott rajta, hogy nagyon nyugtalanítja ez a dolog.Levetítettem neki egy régi emléket.
-És te mindenképpen betartod az ígéreted.-mondta.-Menj és ments meg.Nem akadályozlak meg.-gondolatban megköszöntem neki.Kimentem a szobából, majd futásnak eredtem.

2 megjegyzés:

  1. Szia Abby! Látom nem haboztál. Kész is a fejezet. :) Hát szerintem kicsit figyelhetnél, hogy mit írsz, mert nagyon sok az elgépelési hiba. Nem igazán értem a történteket se. Hogy kapcsolódik ez a valaki Edwardhoz?
    Bocsi, hogy ilyen sok kritikát mondtam, de én ezt érzem. Remélem nem bántottalak meg.
    Puszi: Betty

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Elolvastam az eddigi részeket. A történet jó ötlet, csak kicsit furcsa. Olyan, mintha lenne egy három részes könyv, de te csak a második kötetet teszed közzé. Nem tudja az ember, hogy pontosan mi történt, hogy került Edward közelébe a lány, csak azt, hogy nagyon szereti és visszamegy hozzá megmenteni. És nekem a nevekkel is van egy kis kavarodás.
    Ha pedig már a neveknél tartunk, akkor túl sok a szóismétlés. Pl. ebben a fejezetben is van egy rész, amikor minden rövid mondatodban egymás után szerepel az, hogy Kathy. Ezeket a mondatokat össze lehetett volna sűríteni, vagy ha logikailag más sorrendben teszed egymás után őket, akkor ki tudod küszöbölni az esetleges szóismétléseket.
    Pl van ez a rész:
    "-De miért neked én sokkal tehetségesebb vagyok mint te.Ez nem igazság.-hisztizett tovább Katy.Elkezdtem összepakolni.-Katy féltékeny.-jegyeztem meg gondolatban.Katy hozzám vágott egy vastag könyvet, de én visszarepítettem. Kár, hogy átmennek rajta a tárgyak.Katy átment a falon."
    Átírt:" -De miért neked? Én sokkal tehetségesebb vagyok, mint te.Ez nem igazság - hisztizett tovább Katy, én pedig elkezdtem összepakolni.
    'Katy féltékeny'-jegyeztem meg gondolatban. Barátnőm ezt meghallva felém dobott egy vastag könyvet, amit én szinte ugyan abban a pillanatban visszarepítettem neki. Vissza a feladónak!
    Különleges képességének köszönhetően, ami miatt a tárgyak átmennek rajta, szinte semmit sem érzett az egészből.
    Durcásan felhúzta az orrát, majd a falon keresztül távozott. Ő kezdte... "
    Jó, ezt nem pont így, de végül is én ugyan azt írtam le csak más szavakkal, és hozzá is toldottam egy pár dolgot, vagy észrevételt, és máris ugyan az a rész egy kicsivel hosszabb lett. Nem akarok okoskodni vagy valami, nem azért akartam, csak gondoltam hátha segíteni tudok ezzel :)
    Meg túl sok a párbeszéd, és kevés a leírás.

    Sajnálom, ha mindezekkel az észrevételekkel talán megbántottalak, de én csak segíteni szerettem volna. Ha mégis le akarod hordani a fejem, akkor írj a chatembe.

    Angyal :)

    VálaszTörlés