2010. április 23., péntek

2.fejezet Látomás


/Alice/

Semmi sem a régi ha Edward nem lakik nálunk. Ez is James miatt van ,de ha nem vadászott volna Reilára, és nem ölte volna meg akkor Reila még mindig élne Edwardal. Carlisle és Esme nagyon szomorúak, hogy 2 gyermeküket is le kellett veszíteniük, Emmet már nem mond vicceket, Rosalie nem jár olyan gyakran vásárolni mint szokott Jasper kerül engem. Biztos azért kerül mert kikészítem őt az érzelmeimmel.Gondolataimból a legszeretőbb anyukája szakított ki, hogy leült a mellettem lévő fotelbe.Nem az árvaházban kellene lennie?
-Anyu!-szólítottam meg, és a fejét felém fordította.-Nem az árvaházban kellene lenned?
-Mondtam nekik, hogy a héten nem megyek.-mondta egy sóhaj kíséretében.-Annyira hiányzik.
Mielőtt mondhattam volna valamit egy másik helyen voltam. Egy lány futott aki pont úgy néz ki mint Reila kivéve a szemét és a haját. A sziklánál megállt, de egy medve jött elő a fák mögül. Két lábra állt, és a lány meg fordult. Mielőtt a medve mozdulhatott volna Emmett a medvén termett és fogait belevéste az ütőerébe. A lány elképedve nézte bátyám mentőakcióját. Visszatértem a nappaliba, ahol kíváncsi szemek néztek rám.
-Alice mit láttál?-kérdezte tőlem Jasper miközben a vállamra rakta a kezét.
-Egy lányt, akit megtámadott egy medve.-mondtam és a többiek aggódva néztek rám.-Nyugalom!Emmett már intézkedik.-tettem hozzá.Kicsit nyugtalan voltam a lány miatt.
-Kicsim mi a baj?-kérdezte Jasper.
-Semmi csak a lány nagyon hasonlít Reilára.Kivéve a szeme és a haja.-magyaráztam kedvesemnek.
-Furcsa.-csak ennyit mondott szerelmem.
Szerintem is elég furcsa ez a dolog. Jobb ha ezt a dolgot nem említem Edwardnak egyenlőre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése