2010. április 16., péntek

Prológus-Emlékezés! 1 rész

Alice estélyi ruhája.
/Carla/

A parton üldögéltem.A sima homok simogatta a lábfejemet.A víz hullámai a simogató homokot vizessé,keménnyé és iszapossá változtatták.A szél az arcomba fújt.Amióta megtörtént az átváltozásom azóta csak a parton üldögélek.De hiányzik Edward simogató ölelése, édes illata és csókjai.

Múlt:

-Kedvesem!Hol vagy?-kérdezte Edward.
-Itt vagyok!-kiabáltam.
-Szia.-csókot lehelt az ajkaimra.-Mióta vagy itt?
-Nem olyan rég.-mondtam egy halk sóhaj kíséretében.-Kérdezhetek valamit?
-Persze.-őszintén fog válaszolni.-Őszinte leszek!-ígérte meg.
-Miért vagy még itt?Már régen el kellett volna mennetek.-tetem fel az érvet, ami nem hagy nyugodni.
-Mert szeretlek és nem szeretnélek bajba sodorni.

Jelen:

Mert nem szeretne bajba sodorni.Edward kár hogy nem lehetünk együtt.Bárcsak kaphatnék még egy esélyt.Clare ült le mellém.
-Szia Carla!Jól vagy?-kérdezte aggódva.Küldtem felé egy nyugalom-hullámot.
-Persze csak kicsit elgondolkodtam.-a múltam jutott eszembe.
-Hé attól hogy én is gondolatolvasó vagyok azért még bezsélhetsz velem.Vagy nem szeretsz beszélgetni.-állapította meg.Most nem szeretnék.
-Akkor mit szeretnél?-kérdezte legjobb barátném.
-Egyedül lenni egy kicsit.
-Rendben.Ezt megteszem érted.-állt fel.
Sétált vissza a kastélyba.

Múlt:
-Alice nem kell nekem ennyi ruha.Elég csak 5 darab felső és farmernadrág.-szidtam le.
-De annyira szép ez a cipő.Különben is ma bál lesz.Ezért kell az estélyi.-magyarázta.
-Nem tudlak meggyőzni ugye?-megrázta a fejét.-Mit néztél ki?
A gardróbot kinyitotta és egy gyönyörű estélyi volt.Kék ruha szép fodrokkal és csillámokkal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése