2010. április 17., szombat

Prológus-Emlékezés! 2 rész


/Edward/

Múlt:

Szerelmem háza előtt álltam.Alice megmutatta milyen estélyi lesz rajta.A kék jól áll rajta.Már egy ideje nem jött ki.Lassan azt tervezem, hogy bemegyek megnézni mi tart ennyi ideig.Mi tarthat ennyi ideig?Az ajtó kinyílt és szerelmemet láttam meg krém színű ruhában.Nagyon szép volt.
-Mehettünk?-kérdezte egy mosoly kíséretében.
-Persze.Hogyhogy nem Alice ruháját vetted fel?-kérdeztem kíváncsian.
-Mert tudtam, hogy megmutatja neked.Alice ruhája is szép volt de az túl......bonyolult és ha legjobb barátném megmutatja akkor oda a meglepetés.-magyarázta.
-Mikor volt rá időd beszerezni?
-Tegnap adta oda ruhát.Ma Sarahval voltam vásárolni és megvettem.Persze nem döntöttem csak rögtönöztem.

Jelen:

Alice kopogása térített vissza az emlékeimből.
-Gyere be Alice!-hívtam húgomat.
Kinyitotta az ajtót és belépett rajta.
-Edward minden rendben?-kérdezte.
-Hiányzik.-ismertem be.
-Tudom nekem is.Annyira sajnálom.
-Alice nem vártam tőled többet akkor.
-Most megyek.Majd még jövök.-ígérte.
Kiment az ajtón és eltűnt.

/Carla/

Múlt:

-Sarah gyere megyünk vásárolni.-húztam magam után barátnőmet.
-Miért Alice ruhája nem jó?-kérdezte.
-De csak ő el fogja mondani Edwardnak és én megszeretném lepni.Különben is neked is kell ruha, amit fel fogsz venni.-mondtam.
-Rendben.Tudok egy jó helyet ahol egy csomó jó kis ruha található.-élte bele magát az egészbe Sarah.
Beültünk a kocsiba és száguldottunk a bevásárló központ felé.

Jelen:

Hirtelen csilingelt a fülem.Először még nem értettem.Egy csilingelés,két csilingelés,négy csilingelés:Gyere,feladatunk van a számodra.
Felálltam és már rohantam is a nagyterem felé.Út közben Clare még hozzám szólt:
-Hova rohansz.Várj!-kiabált utánam.Gondolatban üzentem neki:Majd később!
Lassan elértem a nagy terem kapuit.

3 megjegyzés:

  1. szia:)
    Eddig tök jó a történeted, nekem nagyon tetszik.
    És, ha nem nagy baj, akkor ki tenném a blogmba, a bloglistára.
    Puszi: Dóry

    VálaszTörlés
  2. Ja, és ha kell segítség, csak szólj, habár én is kezdő vagyok még ilyen téren, de valamiben csak tudok segíteni:)
    ui: A másik blogodat, a novellásat is kiteszem, ha nem baj:)
    puszi: Dóry

    VálaszTörlés
  3. Szia Abby. Mint mondtam, elolvastam a fejit és kitettelek a blogomra.
    Az alaptörténet jó, de én egy kicsit belekavarodtam az idősíkokba és a szemszögekbe.
    Mint ahogy Dóry is mondta előttem, én is tudok neked segíteni. Ugyan én se vagyok egy zseni, de attól még sokmindent tudok segíteni.
    Ha van, felvehetnénk egymást MSN-re. tike.96@hotmail.com
    Puszi: Betty

    VálaszTörlés