2010. április 21., szerda

Mindörökké veled

Az ezüst karkötő
Reila gyűrűje
/Reila/

A szobámban ücsörögtem az ágyamon.Edwardra vártam mert azt ígérte hogy eljön este 10 órakor.Fejemet lehajtottam a párnára és lecsuktam a szememet.Hirtelen zajt hallottam meg és felnyitottam a szemem.Az ablakhoz mentem, majd ki is nyitottam, de nem láttam senkit.A semmiből előbukkant James és hátráltam pár lépést.
-Kezdődhet a móka.-mondta vigyorral az arcán.
Megfogta a karomat és kiugrott velem az ablakon, majd az erdőbe vette az irányt és futott velem a sötét erdőben.Az erdő közepén lehettünk mert fák vettek körül.A hátamat felhorzsoltam és a kezembe belevágódott egy éles kavics.
-Edward biztos utánam jött ,de amire ideér addigra már túl késő lesz!Nem fog tudni megmenteni téged.-mondta gúnyosan.
-Nem értem!Mire jó ez neked?-kérdeztem némi félelemmel a hangomban.
-Csak játszom.-felelte.-Ne húzzuk tovább az időt.
Előttem termett és megfogta a nyakamat, majd egy fának dobott.Amikor a földre estem akkor kitörhettem a bokámat.James kiszedte az éles a kavicsot a csuklómból és elkezdett ömleni a vérem.Arca közeledett a csuklómhoz, de valaki leszedte rólam.
-Túl sok vért vesztett.-mondta Carlisle és a kezét a csuklómra rakta.
-Nem tudnál rajta segíteni?-kérdezte Edward reménykedve, de már túl késő volt.A kezemmel a sebesült kezemért nyúltam amiről levettem a gyűrűmet és Edward kezébe raktam.Kezét összekulcsoltam az enyémmel.
-Mindörökké veled leszek!Ne legyél öngyilkos csak mert velem akarsz lenni!Örökké veled leszek még holtan is.
Szemeim lecsukódtak, de még én is meghallottam szívem utolsó dobbanását.

3 nap múlva:

A halál békés könnyű.Az élet nehezebb.Hirtelen meghallottam szívem minden egyes dobbanását.Szemeimet kinyitottam.
-Felébredtél.-lepődőt meg az előttem lévő férfi.-A nevem Sean és ő itt Choe.Te pedig Reila.
-Mi történt velem?Meghaltam vagy nem?-kérdeztem a Seannak nevezett férfitől.
-Átváltoztál tündérré.-felelte a Choenak nevezett nő.-A tündérek halhatatlanok, gyorsak, fiatalok és vannak képességeik.-tette hozzá.
-Nem haltál meg!Csak az itteniek úgy tudják.-magyarázta Sean.-Mivel a külsőd megváltozott.
Az előttem lévő kis tócsába néztem és a szőke hajamból barna lett meg az égszín kék szememből gesztenyebarnává változott.
-Mostantól kezdve legyen a neved Carla.Illik is hozzád.-helyeselt Choe.
-Láthatnám még egyszer utoljára Edwardot?-kérdeztem meg tőlük reménykedve.
-Persze, de csak messziről.-mondta Choe.
Felálltam és futásnak eredtem, majd a megérzésemre hallgatva megtaláltam a Cullen házat.Felmásztam a ház előtt lévő fára egészen addig amíg el nem értem Edward szobájának ablakát.Kezében szorongatta a gyűrűmet.Az asztalán egy kicsi piros dobozkát pillantottam meg.
-Edward.-szólította Carlisle.-Lejönnél?-kérdezte halkan.
Edward nem szólt semmit csak felállt az ágyáról és emberi tempóban kisétált a szobából.Carlisle fia után iramodott.Kinyitottam az ablakot és a doboz a kezembe repült, majd a fedelét felnyitottam.Egy ezüst karkötő volt benne amibe bele volt gravírozva:Mindörökké!
Vége

9 megjegyzés:

  1. Tehát akkor Reila egyenlő Carla-val? Értem. Jó lett ez a fejezet is. Nekem tetszett.
    Puszi: Betty

    VálaszTörlés
  2. Szia :)
    Most írok neked először, és azt hiszem nem mehetek el, ha nem írom le a véleményem.
    Remélem nem sértődsz meg, mert én csakis az igazat mondom.
    Először is nagyon csúnya, ha nem teszel írásjelek után szóközt. A szöveg ettől összefolytnak és csúnyának tűnik.
    Jobb ha raksz szóközt, meglátod, hogy sokkal jobb úgy.
    A második amit észleltem, hogy nem teszed ki a vesszőket. Figyelj oda, hogy a kapcsolatos, ellentétes, magyarázó, hasonlító, következtető mondatokhoz mindig rakj vesszőt!
    Példa:
    "Fejemet lehajtottam a párnára és lecsuktam a szememet."
    Mivel itt két állítmány van, lényeges, hogy két mondat van, melyek kapcsolatosak [ "és" kötőszó ].
    Helyesen a mondat:
    "Fejemet lehajtottam a párnára, és lecsuktam a szememet."

    Figyelj arra, hogy mikor zárod le a mondatot párperszédnél.
    Ha a két mondat nem függ egymástól, akkor kell csak vessző. Ha függ, akkor viszont nem kell.
    "-Túl sok vért vesztett.-mondta Carlisle.."
    Itt nem kell lezárnod a mondatot, mivel a két mondat összefügg, és kapcsolódik egymáshoz. Tehát, ha például a mondat után az jön, hogy "mondta, súgta, kiabálta, stb.." , akkor nem kell vessző.
    Helyesen a mondat:
    " - Túl sok vért vesztett - mondta Carlisle.."

    Csak akkor kell vessző, ha ilyen mondatot van.
    " - Túl sok vért vesztett. - vettel le fehér kesztyűjét Carlisle..."

    Figyelj arra, mikor toldalékolsz!
    Példa:
    " kék szememből gesztenyebarnává változott."
    Ez így nem helyes, miven nem a kék szeméből változott át gesztenyebarnává, gondolom..
    Helyesen a mondat:
    " Kék szemem gesztenyebarnává változott. "

    Hiba, ha halmozásnál, felsorolásnál nem teszel vesszőt.
    Például:
    "A halál békés könnyű."
    A mondat így nem helyes, így lenne jó :
    " A halál békés, kőnnyű."

    Remélem nem sértődtél meg, és elfogadod a tanácsaimat, mert én azoknak szántam. Ha ezeket elfogadod, sokkal érdekesebb és élvezhetőbb lesz a történet.
    Ha bármi gondod, bajod, óhajod van, keress meg a következő címen:
    http://ikait.blogspot.com
    Üdv
    Evelyn és az I.K.A.I.T. csapat!

    VálaszTörlés
  3. szia:)
    tök jó lett:)
    Jó az a gyűrű. Elfogadnám. :P
    Kivi vagyok, milyen lesz a fojtatás:)
    puszi: Dóry

    VálaszTörlés
  4. Szia Dóry!
    Ha ha ha ha ha ha!A folytatással kapcsolatban mire gondolsz?
    Puszi Abby!

    VálaszTörlés
  5. szia:)
    :D
    Hát hogy Reila-nak, azaz most már Clara-nak milyen lesz tündérként. Meg hogy utána együtt lesz-e Edwadal stb... Szóval a következő fejezetet:)
    Puszi: Dóry

    VálaszTörlés
  6. Szia Dóry!
    Majd meglátod.Az még soká lesz "együtt lesz-e Edwarddal"többet nem árulok el.
    Puszi:Abby

    VálaszTörlés
  7. Szia Dóry!
    Lenne egy kérdésem.Hogyan kell felrakni képet úgy ahogy a te oldaladon van?
    Puszi Abby

    VálaszTörlés
  8. szia:)
    oksam:)
    Melyikre gondolsz? Mert van olyan ami oldalt van, meg olyan, ami a történetek után.
    ???
    Mond meg melyik, és én elmagyarázom oks?:)
    Puszi: Dóry

    VálaszTörlés
  9. mond hogy még gépnél vagy!!:)
    Lassan mennem kell úgyhogy inkább leírom mindkettőt:
    Azt, hogy oldalra tudjál kitenni képeket, úgy kell csinálni hogy:
    Fent, a blog legtetején van egy olyan hogy testreszabás. (Gondolom ismered:D) Lesz ott majd egy olyan, hogy modul hozzáadása. Kijön egy oldal, amin sok cucc lesz. Keress egy olyat, hogy SZÖVEG. (egy lap van a képénél)Lesz ott egy kék plusz jel. (LÁTOM, RAKTÁL MÁR KI ÜZENETEKET, SZÓVAL EZT BIZTOS TUDNI FOGOD)Arra rá kattintassz. Írsz egy címet, majd leírod annak a nevét, amiről képet akarsz kitenni. Legyen mondjuk Süti. Kiemeled a szót. Fent, van egy olyan írás, hogy tartalom. Attól arráb lesznek különféle jelek. Találsz egy olyat, ami zöld. Arra rá klikkelsz, és ki jön egy cuccos, ami kéri az URL címet.( az oldal linkjét). Ez idő előtt, te már beírtad Google-be a képet, amit kerestél, már meg is nyitottad. Annak a linkjét bemásolod abba az izébe, ami kéri az URL-t. Utána megnyomod az OK gombot, és kész vagy. Ezt a folyamatot annyiszor csinálod meg, amennyiszer csak akarod. KÉSZ.
    Most jön a másik:
    Ha a történet után szeretnéd, ugyan azt kell tenned. Leírod a szót, kiemeled, fent megkeresed az a zöld bigyót, bemásolod a kép, zene stb.. linkjét, és kész.
    Remélem meg tudod csinálni. Ha még mindig nem tudod hogy kell szólj, és megpróbálom jobban elmagyarázni.
    Puszi: Dóry

    VálaszTörlés