2010. május 7., péntek

6.fejezet Vásárlás

Erre a cipőre vágyakozik Alice.

Carla/Reila

Még sokáig bámultam Alice hűlt helyét. Nem tudtam megszólalni Alice kijelentésére. Legutóbbi vásárlásunk nem sikerült valami jól. Újra a dühtől fortyogó nővéremre néztem, akinek vérvörösen izzott a szeme. Felálltam a kanapéról, és Alice után rohantam. Alice-t a garázsban találtam meg egy sárga Porschéban ülve. Beindította a motort, de én a képességemet használva megállítottam. Kiszállt a kocsiból.
-Alice, ugye nem gondoltad komolyan?-kérdeztem reménykedve Alice-től.
-Mindkettőt komolyan gondoltam.-mondta halál komolyan.
-Az, hogy nálatok lakjak az rendben van.-adtam igazat neki.-De a vásárlást az nincs rendben.
-Miért?-kérdezte hitetlenkedve.
A fenébe! Nem, azért vagyok itt, hogy Alice-szel veszekedjek hanem, hogy megakadályozzam Edward legnagyobb hibáját.
-Oké Alice!Beleegyezek, ha még 8 óra előtt visszaérünk.-ajánlottam a lehetőséget.
Alice örömében előttem ugrándozott és táncikált. Bepattant a kocsijába, és megpróbálta beindítani a motort. Újra használtam a képességemet, és a motor újra elindult. Beszálltam a kocsiba, és elindultunk. Alice gyorsan vezet mint a bátyja, Edward.
-Tudtad, hogy nagyon hasonlítasz egy családtagunkra.-mondta.-Van a kesztyűtartóban egy fénykép.
Kinyitottam a kesztyűtartót és a kezembe repítettem a fényképet. A képen én, Alice és Edward szerepelt rajta. Eszembe jutottak a szép emlékek amikor még együtt voltunk. Legördült egy könnycsepp az arcomon.
-Hé!Mi a baj?-kérdezte a kedvenc húgocskám aggódva.
-Semmi csak belement valami a szemembe.-hazudtam ismét.
Visszatettem a fényképet a helyére és becsuktam a kesztyűtartót. Megálltunk a bevásárlóközpontnál, ahol az utolsó közös vásárlásunk volt Alice-szel. Kiszálltunk a kocsiból, és a bevásárlóközpont felé mentünk. Bementünk a 4 emeletes épületbe, ahol Alice rögtön a 1. emeletet vette célba, és utána bement az 1.boltba amit meglátott. Először felsőért mentünk, ahol a nyakamba sózott 6 pólót. Bementem a próbafülkébe, és felpróbáltam őket. Az utolsót próbáltam fel amikor Alice elkezdett hangosan gondolkodni.
-A pirosat vegyem meg vagy a sárgát?-kérdezte saját magától.-A piros jól áll neki, de a sárga sem olyan rossz.A lila jobban áll rajta mint a piros, de még a kék is.Akkor 2 sárga, 2 lila és 2 kék póló lesz.-rakta bele a kosárba a pólókat.
A pólókhoz vettünk 6 farmernadrágot és 2 fehér farmernadrágot. Utána odamentünk a pénztárhoz, és Alice kifizette a ruhákat. Bementünk a mellettük lévő boltba, ahol Alice egy csomó topot megpróbáltatott velem. Már az utolsó topot próbáltam fel.
-A piros és a szürke lesz.-mondta, majd bepakolt a kosárba 2 piros és 2 szürke topot.
Utána vettünk még 4 szoknyát, 2 narancssárga pólót, 2 fekete félvállas pólót, 2 félvállas topot, 2 rövid farmernadrágot, 2 hosszú szoknyát, 1 egyrészes ruhát, 2 narancssárga szoknyát és pólót. Mentünk volna vissza a Cullen házba, ha Alice nem visítot volna. Gyorsan odamentem hozzá.
-Nézd meg azt a cipőt!-kért meg rá.-Le van értékelve.-ujjongott Alice.
-Majd kapsz egyet karácsonyra.-ígértem meg neki.
Kimentünk a bevásárlóközpontból, és hajtottunk vissza a Cullen házba. Egész úton nem szóltunk egymáshoz. A Cullen házban Esme vacsorával várt minket. Megettem a vacsorámat, és miután végeztem az evéssel elmentem lefeküdni. Esme megengedte, hogy Edward szobájában aludjak. Betakartam magamat a puha paplannal, és mély álomba zuhantam.

Huh ez jó hosszú lett.Holnap lesz egy kis bejelenteni valom.A friss csütörtökön lesz fent, és előzetes nem lesz.
Puszi Abby!

1 megjegyzés: