2010. május 3., hétfő

5. fejezet előzetese

Carla/Reila

Lementünk a nappaliba ahol Alice izgatottan várt rám. Esme határtalan szeretete szétáradt a testemben, Rosalie féltékenysége és haragja felerősödőt, Alice vidámsága és izgatotsága elnyomta Rosalie féltékenységét a testem egy zugába, Emmett és Jazz boldog volt és Carlisle szeretete is erős volt. Akármennyire is éreztem Rose haragját a sok pozitív érzelmek csak elnyomják.

Ez fontos lesz, majd az egyik fejezetnél ezért ezt írtam.Mindjárt kész vagyok vele, de azért nem holnap fogom felrakni mert tanulnom kell.Szóval szerdán lesz friss.
Addig is kitartás!
Abby!

4 megjegyzés:

  1. szia:)
    Már várom!
    Siess vele:)
    Puszi: Dóry

    VálaszTörlés
  2. Szia:)
    Bocsi, hogy egyfolytában írok, de szófosásom van:D
    Na! Most azért zaklatlak, hogy megkérdezzem:
    Mikor lesz játék? És milyen?
    Mert kíváncsi vagyok!
    Légyszí írj vissza!
    Köszi:)
    Puszi: Dóry

    VálaszTörlés
  3. Szia Dóry!
    Semmi baj, ha szófosásod van.Hát még halvány sejtelmem sincs róla hogy mikor lesz.Hogy milyen lesz azt még nem tudom, mert forognak az agy kerekeim és nem tudok dönteni.Még várnod kell!
    Puszi Abby!

    VálaszTörlés
  4. szia:)
    Akkor jó, ha nem baj:P
    Jólvan, majd hozd:)
    Puszi: Dóry

    VálaszTörlés