2010. május 21., péntek

8.fejezet Gyógyulás 2.rész



A határ még mindig érvényes.2 kommit kérek ide is, de nem garantálom, hogy előbb fog jönni a feji.

-Nem tudom miért, de úgy érzem el kell neked mondanom.Tudod nagyon hasonlítasz Reilára, és néha azt hiszem, hogy talán mégis él, hogy túlélte valahogy James támadását.Lehetséges ez az elméletem?-kérdezte kíváncsian. Érdekelte a válaszom, de akkor sem mondhatom el neki az igazat.Még nem tudhatja meg, még nincs rá felkészülve. A padlót bámultam, és gondolkodtam a válaszomon. Hirtelen a nappaliban voltam az egész családdal együtt. Én a kanapén ültem, és a többiek kíváncsi szemekkel figyeltek rám. Alice megfogta a vállamat. -Kérlek mond el az igazat!-kérlelt rá szépen.-Ki vagy te?-tette fel a kérdést, amire nem tudhajta a választ még. A többiek érdekelve figyeltek rám. Reménykedtem benne, hogy nem kell elmondanom.Újra megpillantottam Alice-t a túloldalon. Itt megszakadt a látomásom, és újra csak a padlót figyeltem. Már tudtam, hogy mit válaszoljak Emmettnek. -Elképzelhető.-válaszoltam egyszerűen.-Majd egyszer minden kiderül.-próbáltam megnyugtatni ezzel a mondatommal. Biztatóul rá mosolyogtam, és megszorítottam a kezét, de ez értelmetlen volt. Elengedte a kezemet, majd kiment a szobából, és Rosalie karjaiba vetette magát. Rosalie dühösen nézett vissza rám. Lecsuktam szemeimet, és mély álomba zuhantam. ..................................................................................................................
Ijedten ébredtem fel. Carlisle az ágyamnál volt, mert a kötést akarta lecserélni, de én meg zavartam ebben. Felültem ágyon, és egy párnát dugtam a fejem alá. Carlisle folytatta a munkát. Először götszert szedte, majd a kendőt vette le. A sebemből, amiben a szilánkok voltak abból már csak egy heg maradt. A varratot kiszedte és egy vajszínű krémmel bekente a heget. Az elmúlt 4 napban sok energiát használtam, amitől kimerültem, de most kipihentnek éreztem magamat. Carlisle rátekert a karomra kendőt .Átment a másik oldalamra, és onnan is leszedte a kötést. Amikor levette róla a kötést csodálkozva vizsgálgata tovább a sebemet. Korgott a gyomrom, amit Carlisle meg is hallott, majd elmosolyodott. Abbahagyta a karom vizsgálását, és kiment a szobából. Vajon Edwarddal mi lehet? Annyira szeretném tudni, hogy mi van vele. Gyorsan elővettem a naplómat és írni kezdtem bele. Ezt a naplót az átváltozásom óta írom.
Kedves Naplóm! Kaptam egy feladatot 4 napja.Edwardot kell a helyes útra állítanom, de szerintem, azért nekem adták ezt a feladatot, mert meg kell találnom önmagam.Amikor visszajöttem Forskba akkor volt pár látomásom.Az egyikben azt láttam, hogy Edward megöli Christinát és egy farkas megöli Edwardot.Utána, hogy én fogom átváltoztatni Christinát tündérré.Most is volt az előbb egy látomásom.Biztos arra utalt, hogy egyszer ki fog derülni a titkom, de minden sokkal könnyebb lenne a családom tudná a titkom. Amióta meghalt az igazi családom, és nevelőszülőkhöz kerültem azóta ők lettek a családom.Remélem nem kell sokáig titkolóznom!
Vanda!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése