2011. augusztus 17., szerda

Árnyék és fény 3.fejezet

Új srác:

/Charlotte/

Szeptember 23.

Kedves naplóm!
Tegnap este az új srác megmentett néhány részeg fickótól. Beszélt is velem, és egy darabig ő vezetett haza. Csak annyi derült ki a titkáról, hogy menekül valaki elől. De ki elől? Bárcsak őszinte lenne velem. Hátha tudnék akkor segíteni. Miközben haza kísért találtunk egy lányt, akit megtámadtak. Még üzenetet is hagyott nekem.
Idézem: ,, Ő volt az első áldozat. A következőt a parkolóban fogom megölni."
Gondolom az iskola parkolójára gondol. Csak az lehet. Utána haza jöttem őt ott hagyva. Annyira megijedtem, hogy nem tudtam gondolkozni, és minél hamarabb haza akartam érni a biztonságot nyújtó falak közé.
Ma reggel üzenetet kaptam a sráctól. Ezt írta: ,, Jól vagy? Olyan hamar elmentél tegnap."
Ennyi, ami azért kedves tőle. De még mindig nem tudtam meg a srác nevét. Ma a suliban első dolgom az lesz, hogy megkeressem őt, és beszéljek vele a tegnap történtekről. Sam, a legjobb barátnőm is beszélni akar velem a tegnap estéről. Ezt írta meg egy üzenetben.


Letettem a tollat az íróasztalomra, majd felpattintottam az egyik deszkát a szőnyeg alatt. Betettem oda a naplómat, és a biztonság kedvéért egy lakattal lezártam. Visszahajtottam a szőnyeget, míg a lakatnak a kulcsát beletettem a táskám egyik legelrejtettebb zugába. Lementem a lépcsőn a nappaliba. Kinyitottam az ajtót, majd beszálltam barátnőm kocsijába. Neki még nem volt időm elmesélni a történteket, de később megteszem. Előbb tudni akarom, hogy miről akar beszélni.
- Miről akarsz beszélni?- kérdeztem meg tőle.
Értetlenül nézett rám először aztán hirtelen eszébe jutott, hogy miről is akart beszélni.
- Azt mondtad szóljak, ha valamit látok a jövődről - kezdte.- Tegnap láttam valamit. Három férfi alakot láttam. Az első melletted volt, miközben megölelt téged. A második meg akart szerezni magának, ezért hívogatott hozzá. A harmadik meg akart ölni.- emlékezett vissza, amit rólam látott.
Ha hiszek ezekben a látomásokban akkor a gyilkos a harmadik férfi alak lehet. Az első mellettem volt. Ő lesz az, akit szeretni fogok. De ki az utolsó férfi alak, aki meg akar szerezni magának, merült fel bennem a kérdés. Most nem volt rajtam a kesztyűm, ezért vigyáznom kell arra, hogy mit csinálok éppen. Nem akarom, hogy észrevegyék nem vagyok átlagos lány. Hamarosan odaértünk az iskolába csak le kell fordulnunk, és már ott is vagyunk. Barátnőm lefordult, és bement az iskola parkolójába. A járművet letette a szokásos helyünkre. Megfigyeltem az autókat, hogy melyikből fog kiszállni az a srác. Egy fekete kocsi jött a parkolóba, és parkolta le a járművet. Ez az autót még nem látta, ezért valószínű, hogy ebben ül az a srác. Miután a jármű leállt az ajtaja kinyílt, és az a srác szállt ki belőle. Odamentem hozzá, akin ismét napszemüveg volt. Mikor mellette álltam rám a tekintetét rám szegezte.
- Szia - köszöntem neki.- Tegnap azért mentem el olyan hamar, mert megijedtem, és minél hamarabb haza akartam érni. Köszönöm, hogy megmentettél azoktól a részeg fickóktól. - magyaráztam, majd visszasiettem volna barátnőmhöz csakhogy megállított.
Pontosabban megfogtam a vállamat. Levette a napszemüvegét, majd rám emelte tekintetét.
- Szívesen - kezdte a beszélgetést.- Ne haragudj, ha tegnap olyan mérgesnek tűntem. Nem volt szándékos.- kért bocsánatot valamiért.
- Semmi baj.- mondtam egyszerűen, majd feltette a napszemüveget.
Az iskola folyosója felé vette az irányt. Most kedves volt velem. Nem úgy, mint tegnap. De még mindig nem tudom a nevét. Nem tudom miért akartam így megtudni. Fura. Hope dühösen nézett rám. Valószínűleg ő akarta magának a srácot. Hát ez nem jött össze. Bementem a folyosóra, majd a kémia terem felé vettem az irányt. Ott leültem a padomba, majd vártam, hogy a tanár bejöjjön. Mrs. Wilson, Angela Wilson anyja volt. Angelának szőke haja van smaragd zöld szempárral. A legelső padban ül, és kevésbé tudja használni az eszét. Mivel neki az anyja a tanárunk, ezért ő általában eggyel jobb jegyet szokott kapni. Az óra közepe fele támadt egy zseniális ötletem. Mivel nem volt rajtam a kesztyűm, ezért belopakodhatok az iskolatitkár irodájába. Megvártam míg megszólalt a csengő, majd egyből kirohantam a folyosóra. Az irodának ajtaja zárva volt, ezért képességemet használtam, hogy kinyissam. Amint ez sikerült bementem az irodába. Megkerestem az a fiókot, amiben a tanulók mappája volt. Ez is sikerült. Utána megkerestem az új tanulókét. Csak egy mappát találtam. Kinyitottam, amiben egy fénykép és egy adatlap volt. Rögtön felismertem a fényképről a srácot. Tehát Johnnak hívják. Ha már itt vagyok, akkor megszerzem az órarendjét is. Azt is hamar megtaláltam. Kinyitottam az ajtót, majd képességemmel bezártam, mintha senki sem járt volna odabent. A menza felé rohantam, ahol Sam már vár rám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése